کسب ۱۶ مدال رنگارنگ توسط باستانی کاران کردستانی

تیم بزرگسالان ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای کردستان در رقابت‌های قهرمانی کشور ۱۶ نشان رنگارنگ را کسب کردند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رقابت‌های ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای بزرگسالان کشور تحت عنوان جام پاسداران شهید امنیت ملی از ۴ اسفندماه به میزبانی شیراز آغاز و ۶ اسفندماه با معرفی نفرات و تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

این مسابقات با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت کننده از سراسرکشو برگزار شد و ورزشکاران در رشته‌های تیمی، مهارت‌های فردی و کشتی پهلوانی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

تیم کردستان با ۱۳ ورزشکار در این مسابقات حضور پیدا کرده و در پایان توانست شانزده نشان رنگارنگ این دوره از رقابت‌ها را کسب کند.

در رشته ورزش‌های تیمی زورخانه‌ای کردستان با کسب ۲۹۲ امتیاز مقام سوم و نشان برنز را بدست آورد و تیم‌های فارس با ۳۰۹ امتیاز و یزد با ۳۰۰ امتیاز به ترتیب در جایگاه اول و دوم قرار گرفتند.

در نتایج انفرادی رشته میل بازی، پژمان سکونتی نشان زرین طلای وزن ۹۰ کیلوگرم را به گردن انداخت و در رشته کباده وزن ۸۰ کیلوگرم نیز مبین زیبالقا موفق به کسب نشان نقره شد و زانکو نوری و امیدمرادی به ترتیب در اوزان ۷۰ و ۸۰ کیلوگرم رشته میل بازی دو نشان برنز را از آن خود کردند.

همچنین در نتایج انفرادی رشته کشتی پهلوانی، پیمان صیدی مرادی در وزن ۷۰ تا ۸۰ کیلوگرم، مبین زیبالقا وزن ۸۰ تا ۹۰ کیلوگرم و سالار رنگ آمیز در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم سه نشان برنز را بدست آوردند.

تیم بزرگسالان ورزش های پهلوانی و زورخانه ای کردستان با کسب یک نشان طلا، یک نشان نقره و  ۱۴ نشان برنز به کار خود در این مسابقات خاتمه دادند.

انتهای پیام/ع

کسب ۱۶ مدال رنگارنگ توسط باستانی کاران کردستانی

برچسب ها: باستانی کاران ، رتبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار