رئیس پارک علم و فناوری استان ایلام از برگزاری اولین استارت‌ آپ حوزه سلامت از چهارشنبه تا جمعه هفته جاری خبر داد.

برگزاری اولین استارت‌آپ حوزه سلامت در ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، کامران طاهرپور گفت: کسب و کارهای نوین و بدیع و سودآور در قالب استارت آپ ها شکل می گیرد و در استان ایلام نیز برای ایجاد درآمدهای پایدار باید به سمت اقتصاد مبتنی به نوع آوری گام برداریم .

وی با بیان اینکه پارک علم و فناوری ایلام با همراهی شتاب دهنده دورنما و سایر ارگان های استان در صدد توسعه استارت آپ هایی با موضوعات مختلف است افزود : توسعه و تقویت شتاب دهنده ها و برگزاری استارت آپ ها با همراهی بخش خصوصی سرعت بیشتری می گیرد و باید شتاب دهنده های متعددی با همراهی سرمایه گذاران خصوصی در استان ایلام با گرایش به علوم نوین ایجاد شود .
طاهرپور اضافه کرد: پارک علم و فناروی ایلام از شتاب دهنده ها حمایت مادی و معنوی می کند، از همه افراد دارای تخصص، ایده و ثروت خواست به دنیای علم و فناوری ورود کنند و با اجرای دانش های نوین هم به توسعه استان ایلام کمک کنند و هم اقتصاد پایدار خود و جامعه را رونق ببخشند .

این جشنواره علمی با مشارکت دستگاه های مختلفی ازجمله استانداری، شهردای، دانشگاه های ایلام، علوم پزشکی و فنی و حرفه ای، ورزش و جوانان، تعاون کارو رفاه اجتماعی و اداره کل ICT برگزار می شود.

انتهای پیام/اس

اولین استارت آپ حوزه سلامت در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.