معاون اجرایی معاونت درمان وزارت بهداشت گفت: بیمارستان سرپل ذهاب با ضریب اشغال تخت ۵۸ درصد در حال ارائه خدمات بهداشتی درمانی مناسب می‌باشد.

خیرین  8 دستگاه دیالیز به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  اهدا کردند/ ضریب اشغال تخت ۵۸ درصدی بیمارستان بازسازی شده سرپل ذهابطیب قدیمی معاون اجرایی معاونت درمان وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت بهداشتی مناطق زلزله‌ زده کرمانشاه با وجود فصل سرما خوب ارزیابی شده و هیچ گونه بیماری واگیرداری در سطح منطقه بروز و شیوع پیدا نکرده است.

وی ادامه داد: بیمارستان ۸۱ تخت خوابی سر پل ذهاب که به وسیله خیرین احداث می‌شود با سرعتی خوب در حال انجام بوده و این مراکز درمانی از مهر ماه امسال کار ساختش آغاز شده است.

قدیمی تأکید کرد: بیمارستان آسیب دیده سرپل ذهاب کار بازسازی‌اش انجام شده است و در حال حاضر با ۵۸ درصد ضریب اشغال تخت فعالیتش را به خوبی انجام می‌دهد و خدمات بهداشتی درمانی مناسب به مردم مناطق زلزله زده کرمانشاه ارائه می‌دهد.

نبود مشکل جدی در زمینه سلامت محیط و کار

معاون اجرایی معاونت درمان وزارت بهداشت بیان کرد: خیرین سلامت تعداد ۸ دستگاه دیالیز نو به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اهدا کرده‌اند که فضای فیزیکی مرکز دیالیز به وسیله دانشگاه تامین شده است.

وی یادآوری کرد: از نظر پسماند محیط و مسائل بهداشتی مشکل جدی و مسئله غیرعادی دیده نمی‌شود و با وجود فصل سرما مردم این منطقه مشکل خاصی ندارند.

قدیمی افزود: در حال حاضر در مناطق زلزله زده کرمانشاه از لحاظ رسیدگی به بیماران خاص و صعب العلاج مشکلی وجود ندارد و تمام خدمات بهداشتی و درمانی به مردمان ساکن در این منطقه ارائه می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار