شهرداری خوی گفت:استفاده از توان بخش خصوصی داخلی و خارجی در توسعه شهری لازم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، محرم اکبرزاده شهرداری خوی، در جلسه گفتگوبا سرمایه گذار ان ترکیه ای، ضمن تاکید بر لزوم استفاده از توان بخش خصوصی داخلی و خارجی در توسعه شهری گفت: سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهر‌ها بویژه در پروژه‌های کلان یکی از راهکار‌های مهم در مسیر توسعه شهری است و شهرداری‌ها امروز برای تسریع در روند توسعه شهر باید به سمت تسهیل سازی مسایل مربوط به سرمایه گذاری پیش بروند.

شهردار خوی اظهار کرد: موضوع سرمایه گذاری در حوزه پسماند از مسایلی است که در سال‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته و در کنار مدیریت پسماند بحث درآمد برای شهرداری‌ها نیز مطرح هست.

وی گفت: بر اساس استفاده از ظرفیت‌های سرمایه ای، توان و تخصص بخش خصوصی در حال حاضر مذاکره با شرکت ترکیه‌ای – ایرانی برای سرمایه گذاری در حوزه پروژه مدیریت پسماند با شهرداری خوی صورت گرفت و توافق‌های اولیه برای سرمایه گذاری این شرکت برای پروژه مدیریت پسماند خوی و شهر‌های اقماری انجام شد.

اکبرزاده افزود: پروژه سرمایه گذاری مدیریت پسماند ظرفیت بسیار خوبی برای تولید برق و درآمد‌های ناشی از آن بوده و مهمترین گام در حوزه حفظ محیط زیست می‌باشد که در این پروژه روزانه ۲۰۰ تن پسماند شهری برای تولید برق مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شهردار خوی تصریح کرد: آخرین تکنولوژی تولید برق از پسماند شهری در این دیدار و گفتگو به بحث و بررسی گذاشته شد و جزییات توافق نهایی برای امضای قرارداد در جلسه مشترک بعدی که ظرف ۱۰ روز آینده تشکیل می‌شود بررسی خواهد شد.
 
 
انتهای پیام/م

برگزاری جلسه گفتگوبا سرمایه گذار ان ترکیه ای در خوی

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.