مدیرکل بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: شکر به میزان کافی در استان وجود دارد و مشکلی برای تامین آن نداریم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، یکی – دو روز است که شکر در بازار بوشهر گران شده و بین ۶ تا هشت هزار تومان به فروش می‌رسد، همین مساله باعث شده مقابل فروشگاه‌های زنجیره‌ای که شکر را به قیمت مصوب می‌فروشند، صف گرفته شود.

گرانی شکر در حالی رخ می‌دهد که مسئولان می‌گویند برای تامین این محصول مشکلی در استان وجود ندارد.

مدیرکل بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گفت: توان تامین شکر مورد نیاز مردم را داریم.

احمد جهانگیرلو افزود: اکنون فروشگاه‌های زنجیره‌ای در شهر بوشهر در حال توزیع شکر با قیمت هر کیلوگرم ۳ هزار و ۴۰۰ تومان هستند که با توجه به احتمال تغییر در نحوه بسته بندی، ممکن است روز‌های آینده قیمت این محصول حداکثر ۲۰۰ تومان گران‌تر شود.

در همین حال مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر نیز گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، تاکید کرد: هیچ محدودیتی برای تامین شکر مورد نیاز مردم استان نداریم و به تازگی مجوز توزیع ۷۵۰ تن شکر در استان صادر شده است.

سید علی هاشمی افزود: هر کیلوگرم شکر به قیمت ۲۹۰۰ تومان به عاملان عرضه می‌شود که پس از افزوده شدن قیمت بسته‌بندی بنا به تصمیم کارگروه تنظیم بازار، در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: شکر با قیمت مصوب در همه شهرستان‌ها توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ک

توزیع شکر به قیمت مصوب در همه شهرستان‌ها

 

برچسب ها: صادرات ، واردات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.