سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان معتقد است کسب سهمیه جام جهانی مهم‌ترین دستاورد برای ملی پوشان ایران است.

اکتاویو: هدف اصلی ما رسیدن به جام جهانی استبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مارکو اکتاویو سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا گفت: آماده سازی خوبی داشته و سعی کردیم تیم را به شرایط آرمانی اش برسانیم. البته بهتر بود پیش از این تورنمنت بازی دوستانه داشته باشیم، اما متاسفانه این اتفاق نیافتاد. در مجموع از شرایط راضی هستیم و بازیکنان متعهد و مسئولیت پذیری در اختیار داریم و دنبال گرفتن بهترین نتیجه در این بازی‌ها هستیم.

اوکتاویو در مورد رویارویی احتمالی با ژاپن اظهار کرد: ژاپن تیمی با تجربه بین المللی بالا و دارای بازیکنان و کادرفنی خوبی است. آن‌ها حریف سنتی ما هستند، اما آماده سازی ما در این مدت به گونه‌ای بود که در برابر همه حریفان عملکرد خوبی داشته باشیم.

اکتاویو گفت: حضور بازیکنان جوان و باتجربه در کنار یکدیگر تعادل خوبی را در تیم ایجاد می‌کند. تجربیات در کنار نگرش جدید بسیار کمک خوبی است.

او هم چنین جوانگرایی را مسئله‌ای مهم قلمداد کرد و تصریح کرد: ۲ تیم متفاوت برای جام‌های جهانی ۲۰۲۱ و ۲۰۲۳ خواهیم داشت و در آن از بازیکنان جوان در ترکیب استفاده خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان افزود: امیدوارم احمدزاده که در رقابت‌های جام بین قاره‌ای دچار مصدومیت شده بود در مسابقات قهرمانی آسیا بتواند ما را همراهی کند.

پر افتخارترین سرمربی فوتبال ساحلی جهان در پایان گفت: هدف اصلی تیم ملی کسب سهمیه جام جهانی است و موفقیت ما در این تورنمنت تاثیر زیادی در حضور ما در جام جهانی دارد. از حالا تمام تمرکز ما روی مسابقه با عراق است و بعد از آن به بازی‌های بعد فکر می‌کنیم.


بیشتر بخوانید: 

اولین بهبود غیرفوتبالی در "پک"

اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی فوتبال ساحلی

انصاری‌فرد رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال ساحلی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار