مدیرکل کمیته امداد اصفهان از اعلام آمادگی ذوب‌آهن اصفهان برای خرید محصولات مددجویان خبر داد و گفت : آتش‌کاران اصفهانی درزمینه کمک به تقویت کسب‌وکارهای مددجویی ، پیشتازانه پا به عرصه گذاشته‌اند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدرضا متین پور مدیرکل کمیته امداد اصفهان با اشاره به اعلام آمادگی ذوب‌آهن اصفهان برای خرید پاره‌ای از اقلام موردنیاز خود از تولیدات مددجویان این نهاد، گفت : آتش‌کاران اصفهانی در همه زمینه‌های خیر و احسان پیشتاز هستند و علاوه بر قبول حمایت از تعدادی از ایتام و فرزندان محسنین، درزمینه ی کمک به تقویت کسب‌وکارهای مددجویی نیز پیشتازانه پا به عرصه گذاشته‌اند.

وی بابیان اینکه کمک به مددجویان برای کسب مهارت و ایجاد شغل پایدار از مهم‌ترین برنامه‌ها و دل‌مشغولی‌های این نهاد است ، گفت : محدودیت‌هایی که از جهات مختلف هم درزمینه توزیع منابع وام‌های قرض‌الحسنه و هم درزمینه توانایی خانوارهای نیازمند در بازپرداخت اقساط وجود دارد ، سطح عملیاتی پرداخت این وام‌ها را نزدیک به میانگین 20 میلیون تومان برای هر طرح اشتغال نگه‌داشته است.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان ادامه داد : برای ایجاد شغل با این مبالغ بیش از هر چیزی مشاغل خدماتی و صنایع‌دستی در اولویت قرار دارند.

متین پور با اشاره به سهولت راه‌اندازی مشاغل خدماتی ، خانگی و صنایع‌دستی ، گفت : این مسئله باعث افزایش فعالان این بخش و سخت شدن رقابت در عرصه فروش محصولات و خدمات است که مددجویان مجری چنین طرح‌هایی را برای نیل به خودکفایی و توانمندی با چالش‌هایی روبرو می‌سازد.

وی حل این چالش‌ها را از دیگر برنامه‌های این نهاد عنوان کرد و افزود: نظارت مستمر، راه‌اندازی سازوکارهای راهبری اشتغال و کمک به بازاریابی و فروش محصولات مددجویان از مهم‌ترین این برنامه‌ها و اقدامات است.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان تأکید کرد: کمک مؤثر به این نیازمندان و توانمندسازی آن‌ها برای خروج از وضعیت ناپایدار معیشتی بدون کمک مردم، خیران و صاحبان صنایع و بازارهای مصرفی ممکن نخواهد بود و خرید خدمات و محصولات مجریان طرح‌های اشتغال کمیته امداد می‌تواند کمک بسیار ارزشمندی به تسریع در عادی‌سازی شرایط آن‌ها باشد.

متین پور بابیان اینکه صاحبان صنایع، اصناف و مدیران ادارات و سازمان‌های دولتی نیز می‌توانند با الگو گرفتن از این اقدام ارزشمند ذوب‌آهن اصفهان به بنانهاده شدن سنت حسنه‌ای دیگر توسط مردم اصفهان یاری برسانند،گفت : این عزیزان می‌توانند برای مشاهده خدمات و محصولات ارائه‌شده مددجویان کمیته امداد اصفهان از نمایشگاه دستاوردهای اشتغال و خودکفایی جامعه تحت حمایت این نهاد که از دوازدهم تا نوزدهم اسفندماه در محل باغ‌موزه چهلستون برپا می‌شود ، بازدید کنند.

انتهای پیام/م

ذوب‌آهن اصفهان محصولات مددجویان کمیته امداد را خریداری می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.