مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان با اشاره به تحولات معجزه آسای ورزش در چندسال اخیر گفت: فرزندان این ملت در عرصه ورزش کشور در وزارت ورزش ۸ برابر و در کل کشور ۱۴ برابر قبل از انقلاب فضا‌های ورزشی ایجاد کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در نشست مشترک وزیر ورزش و جوانان و استاندار یزد با اعضای شورای عالی ورزش، اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان، هیئت‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد استان یزد با بیان اینکه استان یزد در حوزه‌های مختلف به ویژه ورزش نتایج بسیار خوبی کسب کرده است، گفت: در حالی که ما در اثر تحریم‌های ناعادلانه و غیرقانونی آمریکایی‌ها که با عهدشکنی از توافق برجام خارج شدند، شرایط اقتصادی ویژه‌ای را بر کشور تحمیل کردند که عده‌ای از عوارض این تحریم‌ها درک صحیح دارند و عده‌ی معدودی نیز به دنبال تسویه حساب‌های شخصی در انتخابات ۹۲ و ۹۶ هستند.

سلطانی فر ادامه داد:باید همه در این شرایط سخت و با وجود مشکلات با همدلی زمینه پیشرفت کشور را فراهم کنیم.

وی افزود: با این وجود ما کاملا امیدواریم و با افتخار به گذشته، همانطوری که در بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب عنوان شد، ملت قهرمان ایران این شرایط را پشت سر می‌گذارد و گلیم خود را از آب بیرون می‌کشد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه در ورزش کشور در طول سال‌های گذشته تحولات معجزه آسایی صورت گرفته تصریح کرد: فرزندان این ملت در عرصه ورزش کشور در وزارت ورزش ۸ برابر و در کل کشور ۱۴ برابر قبل از انقلاب فضا‌های ورزشی ایجاد کرده‌اند.

وی بیان کرد: پیش از انقلاب ما هشت مرتبه و پس از آن هم هشت مرتبه در المپیک حضور داشتیم که در مجموع ۸ دوره قبل از انقلاب ایران تنها چهار مدال کسب کرد، اما پس از انقلاب تعداد مدال‌های ما به ۱۶ مورد رسید.

وزیر ورزش و جوانان از وجود ۴۴۰ باشگاه و مرکز ورزشی ویژه بانوان خبر داد و گفت: خانم‌های ورزشکار ما ۸۵۰ برابر پیش از انقلاب در مسابقات بین‌المللی موفق به کسب مدال شده‌اند.

سلطانی‌فر افزود: زمانی ما در خیلی از شهر‌های کشورمان فاقد زمین یا سالن ورزشی استاندارد بودیم، ولی الان در خیلی از روستا‌ها و شهر‌ها امکانات و زمین‌های ورزشی استاندارد ایجاد کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: بنای ما این است که از نزدیک به چهار هزار پروژه نیمه کاره در سراسر کشور، تا پایان دولت دوازدهم بتوانیم تمام پروژه‌هایی که حداقل ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند را تکمیل کرده و در اختیار جامعه ورزشی کشور قرار دهیم.


انتهای پیام/ ا

فعالیت ۴۴۰ باشگاه و مرکز ورزشی ویژه بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.