کاندیدا ریاست فدراسیون قایقرانی گفت: انتخابات این فدراسیون در قالب رقابت سالم ورزشی برگزار شد و انتخاب سهرابیان را به او تبریک می گویم.

به گزارش خبرنگار  پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان رضا گلمحمدی درباره انتخابات فدراسیون قایقرانی بیان کرد: ولادت حضرت فاطمه زهرا را به تمام مادران و زنان ایرانی تبریک گفته و انتخاب سهرابیان مقدم به عنوان رئیس جدید فدراسیون قایقرانی را هم به او تبریک می گویم. این رقابت هم مانند تمام رقابت های ورزشی است و آرا به صورت ۲۱ به ۱۷ به سود سهرابیان شمارش شد.

او ادامه داد: این انتخابات در چارچوب رقابت سالم ورزشی برگزار شد که یک نفر بیشتر توانست رای اعضای مجمع را کسب کند و یک نفر کمتر. امیدوارم این انتخاب برای مجمع، فدراسیون و شخص سهرابیان مبارک باشد.

گل محمدی درباره شائبه مطرح شدن نام او به عنوان گزینه وزارت ورزش و جوانان و هجمه ای که در روزهای اخیر درباره مهندسی انتخابات ایجاد شده بود، اظهار داشت: من چنین چیزی از کسی نخواستم. در بیشتر رقابت های انتخاباتی چنین مسائلی وجود دارد و پیش از این انتخابات هم برخی دوستان مطالبی را مطرح کردند. اگر به یک هفته پیش باز گردید متوجه مسائل زیادی می شوید. من جز آرزوی موفقیت برای تمام کاندیدها هیچ جمله ای به کار نبردم اما ببینید درباره من چه جملاتی مانند بازنشسته بودن و صلاحیت نداشتن به کار گرفته شد.

او افزود: گمشده ورزش ما اخلاق است و باید مبادی اخلاق باشیم. البته بخشی از این مسائل طبیعت انتخابات است.‌با این وجود مسائل غیراخلاقی همه جا حتی در ورزش هم وجود دارد. باز هم به سهرابیان تبریک گفته و برای او آرزوی موفقیت می کنم. به امید خدا هرچه خیر و صلاح است و خداوند مقدر کرده است اتفاق بیفتد. در حال حاضر تا زمانیکه تکلیف اداره کل ورزش و جوانان‌ تهران از سوی وزارت خانه معلوم نشود در خدمت این اداره هستم.


بیشتر بخوانید

انصراف سوری چهار نامزد در مجمع انتخاباتی قایقرانی / علیرضا سهرابیان مقدم رئیس شد + حواشی

داورزنی: رئیس فدراسیون قایقرانی نباید تنها به منابع دولتی تکیه کند/ در مسائل ریز فدراسیون‌ها دخالت نمی‌کنیم/ وزارت ورزش دنبال مهندسی انتخابات نیست



انتهای پیام/

اظهارات رضا گل محمدی پس از انتخابات ریاست فدراسیون قایقرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار