مدیرکل اقتصادی و دارایی استان همدان گفت: دستگاه‌های اجرایی موظف شدند تا خانه‌های سازمانی را که ضروری نیست به فروش برسانند.

۱۹ خانه سازمانی اقتصاد و دارایی همدان فروخته شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سید ناصر محمودی، مدیرکل اقتصادی و دارایی استان همدان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به ساماندهی خانه‌های سازمانی در استان همدان، افزود: دستگاه‌های اجرایی موظف شدند تا خانه‌های سازمانی راکه ضروری نیست به فروش برسانند.
وی با بیان اینکه ۱۹ خانه سازمانی در این نهاد شناسایی شد اظهار داشت: خانه‌های سازمانی در سال ۹۶ الی ۹۷ به فروش رسید که بیش از ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان درآمد حاصل از فروش این خانه ها ،به حساب خزانه واریز شد.
مدیرکل اقتصادی و دارایی استان همدان در ادامه افزود :یک میلیون ۵۰۶ هزار و ۱۲۱ نفر مشمول دریافت سهام عدالت هستند که یک میلیون و ۳۶۲ هزار و ۶۲۴ نفر از این تعداد قطعی شده و سود آن در سال‌ها مشخص است. مردم برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانه سهام عدالت مراجعه کنند.
محمودی با بیان اینکه بالغ بر ۱۵۰ هزار نفر در استان  فرآیند ثبت نام سهام عدالت را طی نکردندافزود: سود پرداختی به افراد متفاوت بوده و هر کسی سوال در این رابطه داشته باشد می‌تواند با استفاده از کد ملی وارد سامانه شوند.
نماینده وزیر و مدیرکل اقتصادی و دارایی استان همدان یادآور شد: در سال ۹۶ رتبه کسب و کار استان از ۲۴ به رتبه ۱۱ رسید و ارتقا یافتیم، ولی در سال ۹۷ این رتبه ضعیف شد و متاسفانه در پاییز ۹۷ در استان به رتبه ۲۱ رسیدیم.
وی با اشاره به اینکه ۶ هزار منابع جدید مالیاتی در استان کشف شده است گفت: در حوزه تهاتر بدهی‌ها ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون را توانستیم در نوع اول تهاتر کنیم و در نوع دوم حدود ۴۰ میلیارد را در استان تهاتر کردیم و هنوز شهرداری‌ها ۱۸۰ میلیارد تومان مطالبه قطعی از دستگاه‌ها دارند.
انتهای پیام/ج

 

۱۹ خانه سازمانی اقتصاد و دارایی همدان فروخته شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار