یادواره ۱۳۷ سردار و شهید شهرستان چرام برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، فرماندار شهرستان چرام در نشست شورای اداری این شهرستان گفت:در حال‌حاضر تمام مراکز تفریحی و گردشگری شهرستان چرام برای استقبال از مسافران نوروزی آماده شده است و در این مراکز خدمات‌رسانی لازم، به مسافران نوروزی به شکل مناسب انجام می‌شود

فتاحی اصل افزود: مهمترین اولویت ما جلب رضایت حداکثری گردشگران داخلی و خارجی است که با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، زمینه استقبال، اسکان و پذیرایی از تمامی مسافران و گردشگران نوروزی در شهرستان چرام فراهم شده است.

فرماندار چرام بیان کرد: آمادگی برای استقبال از مسافران نوروزی باعث جذب بیشتر گردشگران و رونق اقتصادی شهرستان خواهد شد.

وی همچنین بر هماهنگی و همکاری همه‌ی نهاد‌ها و دستگاه‌ها برای برگزاری باشکوه یادواره شهدا و سرداران شهرستان چرام تاکید کرد.

حجت الاسلام افشار امام جمعه شهر چرام نیز با اشاره به اینکه، برگزاری چنین یادواره‌های باشکوهی، باعث زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهدا و گسترش فرهنگ ایثار وشهادت در میان نسل جدید به ویژه جوانان خواهدشد خواستار حضور گسترده‌ همه اقشار برای گرامیداشت یاد و خاطره‌ی سرداران و شهدای این شهرستان شد.

سرهنگ رضایی فرمانده بسیج سپاه ناحیه چرام از آمادگی سپاه پاسداران این شهرستان برای برگزاری هر چه با شکوه یادواره ۱۳۷ سردار و شهید شهرستان چرام و اجرای ویژه برنامه‌های متنوع در این یادواره با حضور مسئولان و شخصیت‌های کشوری خبر داد.

گفتنی است یادواره سرداران و شهیدان شهرستان چرام پانزدهم اسفند ماه در شهرچرام برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/غ

آمادگی برای استقبال از مسافران نوروزی

برچسب ها: شهادت ، نوروز 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.