وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: پیش‎بینی‌های لازم در خصوص رفع کمبود دارو انجام شده امیدواریم در این زمینه با کمبودی مواجه نشویم.

کارانه پرستاران پرداخت می‌شودبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه جلسه هیات دولت با اشاره به اقدامات اخیر وزارت بهداشت گفت: پیش‎بینی‌های لازم در خصوص رفع کمبود دارو انجام شده امیدواریم در این زمینه با کمبودی مواجه نشویم.

وی با اشاره به اینکه کارانه پرستاران در حال پیگیری است؛ گفت: در مواردی که از سازمان تامین اجتماعی طلبکار هستیم، پیگیر‌های لازم را انجام دادیم.

نمکی درباره خبر‌های دست اول وزارت بهداشت و آموزش پزشکی گفت: در هفته آتی جلسه رؤسای دانشگاه‌ها را داریم که برنامه سال آتی را با آن‌ها مرور کنیم، بحث کاستی‌هایی اگر در زمینه دارو و تجهیزات پزشکی را پیگیری کنیم، همچنین کارانه پرستارانمان را در منابعی که از سازمان تأمین اجتماعی و بعضی از دستگاه‌ها انشالله بتوانیم فراهم کنیم که قسمت عمده این مطالبات دوستان را پرداخت کنیم.

وی در ادامه افزود: قسمت اعظم معوقات بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی ۲۵ اسفند را تسویه می شود که ان شالله شب عید بهتری را برای کارمندان رقم بزنیم.

وزیر بهداشت در خصوص بهداشت راه و مسیر‌های جاده‌ای گفت: تیم بهداشت محیط ما همه برای سرکشی بسیج شده‌اند و مراکز تهیه غذا و ارائه آن به خوبی بررسی می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۰۸ اسفند ۱۳۹۷
اقای وزیر خراسان رضوی از اذر 96 پرداخت نشده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۰۸ اسفند ۱۳۹۷
خوبه آقای وزیر تو زنجان از بهمن پارسال پرداخت نشده . کی پرداخت میکنین
آخرین اخبار