محمدجواد آذری جهرمی با انتشار تصویری از خود در کنار محمدجواد ظریف نسبت به انتشار خبر استعفای او در اینستاگرام واکنش نشان داد.

ابراز خوشحالی وزیر ارتباطات از رد استعفای وزیر خارجهبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری  اطلاعات در واکنش به انتشار خبر استعفای وزیر خارجه تصویری از خود در کنار ظریف را به اشتراک گذاشت و از رد استعفای وزیر خارجه توسط رئیس جمهور ابراز خوشحالی کرد. جهرمی در این پست اینستاگرامی نوشت:

«دیشب نمونه‌هایی از پیام‌های مردم را که برای من ارسال شده بود برایش فرستادم و نوشتم: "بیش از ۲۰۰۰ پیام این‌شکلی از اقشار مردم فقط برای من آمده. خواستم بگویم: شرف المکان بالمکین، شان تو و دستگاه دیپلماسی به #نظرمردم است"

از رد استعفا و حضور مجددش در دولت، خوشحالیم».

ابراز خوشحالی وزیر ارتباطات از رد استعفای وزیر خارجه

شایان ذکر است روز گذشته خبر استعفای محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان منتشر شد که واکنش‌های متفاوتی را از سوی مردم و چهره‌های سیاسی در پی داشت. پس از گذشت یک روز از انتشار این خبر، صبح امروز رئیس جمهور استعفای ظریف را نپذیرفت و بلافاصله اولین تصاویر از وزیر خارجه در مراسم رسمی استقبال از نخست وزیر ارمنستان در کنار رئیس جمهور و سایر مقامات کشور منتشر شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۰۹ اسفند ۱۳۹۷
انشاله همیشه خوشحال باشی وزیر جوان