رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان گفت: ۳۰۰ تن شکر برای تنظیم بازار این شهرستان در ایام نوروز و جلوگیری از افزایش قیمت این محصول تامین و توزیع می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،رشید پورنعمتی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان روز چهارشنبه با بیان اینکه شکر در ایام نوروز با نرخ مصوب در تعاونی‌های متقاضی در سطح شهرستان آبادان توزیع می‌شود گفت: میزان شکر مورد نیاز این شهرستان به مرکز استان اعلام شده است.

وی افزود: در مدت یک ماه اخیر نیز ۱۷۰ تن شکر با نرخ مصوب هر کیلوگرم ۳۴ هزار ریال در بازار آبادان توزیع شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان همچنین در خصوص تامین مایحتاج ضروری شهروندان و مسافران ادامه داد: به لحاظ تامین مرغ، برنج و روغن کمبودی در این شهرستان وجود ندارد و کار ذخیره سازی این اقلام انجام شده و جای هیچ نگرانی نیست.

پورنعمتی گفت: به دنبال افرایش سهمیه گوشت قرمز برای اسفند و فروردین ماه سال آینده هستیم تا در این زمینه با کمبودی مواجه نشویم.

وی کنترل دقیق و برخورد جدی با متخلفان در زمینه کالا‌های اساسی و پرمصرف ایام پایانی سال از جمله مرغ و میوه که تحت نظارت کمیسیون تنظیم بازار آبادان است را از مهمترین برنامه‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت این شهرستان در ایام نوروز برشمرد.

طرح نظارت بر بازار با هدف تنظیم و کنترل قیمت‌ها در آستانه نوروز از اول اسفند ماه در آبادان آغاز شده است.

انتهای پیام / د

۳۰۰ تن شکر برای تنظیم بازار آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.