به منظور تجلیل از خدمات نخبگان و خادمین ادارات ، نهاد‌ها و فرهنگیان جشنواره خدمت در شهرستان لنده برگزار شد.

برگزاری جشنواره خدمت در لندهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، فرمانده سپاه کهگیلویه وبویراحمد در حاشیه جشنواره خدمت  در شهرستان لنده گفت: ما باید اعتقاد داشته باشیم که این انقلاب با عنایات خاصه خداوند و دست غیب الهی است که ایران اسلامی را می‌چرخاند باید خوب بدانیم که هر کدام از سربازان امریکایی پنجاه هزار دلار فقط تجهیزات حمل می‌کند، ولی بچه‌های ما با کمترین امکانات در مقابل این لشکر از بن دندان مسلح  قرار می‌گیرند و با تاسی از فرهنگ شهید و شهادت آنان را چنان مات و مبهوت می‌کنند که پیشرفته‌ترین شناور‌های ضد زره با سیستم‌های ناوبری فوق العاده را در جزایر فارسی دستگیر می‌کنند.

سرهنگ خرمدل افتتاح مجموعه فرهنگی گلزار شهدا را خواسته بحق خانواده شهدا دانست و افزود:حفظ و کرامت خانواده‌های معظم شهدا مهمترین وظیفه امروز همه ما است و برای ترویج فرهنگ و سیره شهدا در جامعه از تمام توان و ظرفیت بسیج و سپاه استفاده خواهیم کرد.

وی گفت: برگزاری جشنواره خدمت برای اولین بار در استان در شهرستان لنده برگزار شد، که کاری نو و جدید است واز همه مجموعه‌های مختلف ادارات و نهاد‌ها و در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، خدماتی، سوای اینکه منتسب به بسیج باشند ویا نباشندمورد تجلیل قرار گرفتند.

در این مراسم فرمانده سپاه ناحیه لنده هدف از برگزاری جشنواره را ترویج فرهنگ خدمت عنوان کرد و گفت : محور‌های جشنواره خدمت، جهادی، سازندگی وامدادی، بهداشتی و علمی، پژوهشی، هنری، فرهنگی و تربیتی است.

سرگرد اسفندیار مختاری افزود: ضرورت شناخت و معرفی عرصه‌های خدمتگذاری به مردم و معرفی طرح هاو اقدامات شایسته خدمتگذاری از سوی بسیجیان و پایگاه‌های مقاومت به عنوان یکی از جلوه‌های فلسفه وجودی بسیج می‌باشد.

وی هدف دیگر این جشنواره را توجه به فرهنگ کمک با خدمتگذاری و آتش به اختیار در زمینه فرهنگی، سازندگی و علمی عنوان کرد.

انتهای پیام/غ

ضرورت شناخت و معرفی عرصه‌های خدمتگذاری به مردم

برچسب ها: بسیج ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.