مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت : ۱۵ درصد محورهای مواصلاتی استان حادثه خیز است و باعث وقوع ۷۰ درصد از تصادفات می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی خضری مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان عصر امروز در هشتمین جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل ونقل استان اظهار داشت : با همکاری و هماهنگی تمامی دستگاه‌ها می توان اقدام به ایمنی راه‌ها کرد.

وی ادامه داد: به منظور کاهش تصادفات باید برنامه ریزی جدی صورت بگیرد و همکاری بین دستگاهی تقویت شود.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان از معرفی آزاد راه اصفهان – قم به عنوان یک راه ایمن خبر داد و افزود : اقدام جامع همه دستگاه ها متناسب با مصوبات کمیسیون ایمنی حمل ونقل استان برای ارتقا ایمنی تردد در این محور نتایج خوبی به دنبال خواهد داشت.

خضری بیان داشت : یکی از راهکارهای موثر برای کاهش تصادفات جاده‌ای در این ایام احداث ایستگاه های امنیت –سلامت در نقاط حادثه خیز شناسایی شده و هدایت خودروها برای توقف در ایستگاه ها توسط پلیس است.

وی با اشاره به آمارهای ارائه شده از تصادفات جاده‌ای توسط دستگاه‌های ذی ربط اضافه کرد: در این کمیسیون ارائه آمارها بدون ارائه تحلیل و راهکار اجرایی برای کاهش تصادفات جایگاهی ندارد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان ادامه داد: کاهش تصادفات و افزایش ایمنی راه‌ها در شبکه عریض و طویل راه‌های استان اصفهان نیازمند توجه تمام دستگاه های مربوطه است.

خضری ادامه داد: ۱۵ درصد از محورهای مواصلاتی استان اصفهان حادثه خیز است و باعث وقوع ۷۰ درصد از تصادفات می شود.

انتهای پیام/م

آزاد راه اصفهان- قم تنها راه ایمن استان اصفهان است

برچسب ها: حمل و نقل ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار