مدیرعامل موسسه فرهنگی تبیان گفت: گام دوم انقلاب ،نقشه اقدام انقلاب اسلامی و عمل کردن هر فرد به نقش خود در جامعه اسلامی را مشخص می‌کند که بار اصلی آن برعهده جوانان است.

گام دوم انقلاب به معنای عمل کردن هر فرد به نقش خود در جامعه اسلامی استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، کمیل خجسته مدیرعامل موسسه فرهنگی تبیان در هشتمین نشست از سلسله نشست‌های «عصر انقلاب اسلامی» که با موضوع «گام دوم انقلاب، مانیفست اقدام» در مشهد برگزار شد گفت: نقشه اقدام انقلاب اسلامی، بدون شناخت صحنه محقق نخواهد شد و این مهم بر دوش بخش مهمی از مخاطبان گام دوم انقلاب یعنی جمعیت زیر ۴۰ سال کشور است.

وی با اشاره به به اهمیت خوانش مجدد پیام رهبر معظم انقلاب در اولین سالگرد امام خمینی (ره) در سال ۶۹ و پیام ایشان به مناسبت بیستمین سالگرد انقلاب اسلامی در سال ۷۷ افزود: دشمن شناسی یکی از اصلی‌ترین راه‌های شناخت صحیح صحنه است و به طراحی صحیح عملیات‌های پیش رو کمکی شایانی می‌کند.

مدیرعامل موسسه فرهنگی تبیان تصریح کرد: با شکل گیری نهضت انقلاب اسلامی، تغییر و تحولی در علوم انسانی مرتبط با انقلاب‌های مردمی شکل گرفت و در ذیل آن، نظریه‌هایی با هدف تقابل با دین در جهان پدید آمد. یکی از این نظریه‌ها عنوان می‌کند، دین توانایی برپایی یک حکومت را ندارد که با تبیین قانون اساسی از سوی امام خمینی (ره)، به پاسخ روشنی رسید و باطل شد.

خجسته اظهار داشت: نقشه اقدام انقلاب اسلامی، بدون شناخت صحنه محقق نخواهد شد و این مهم بر دوش بخش مهمی از مخاطبان گام دوم انقلاب یعنی جمعیت زیر ۴۰ سال کشور است.

وی با اشاره به اینکه هدف حملات دشمن، ناامیدی مردم است افزود: دشمن، با تزریق ناامیدی و وحشت قصد دارد مردم را از حکومت و دین جدا کند و مصرانه در هجمه رسانه‌ای خود عنوان می‌کند که راهی وجود ندارد و مسیر جمهوری اسلامی به بن بست رسیده است.

مدیرعامل موسسه فرهنگی تبیان با بیان اینکه  مهم‌ترین آرمان‌های نظام اسلامی از نگاه رهبر معظم انقلاب، عزت ملی، اعتماد به نفس ملی، استقلال سیاسی و اقتصادی و فرهنگی، آزادی اندیشه  است گفت: آرمان‌های انقلاب اسلامی تمام نخواهد شد به همین دلیل است که انقلاب، توقف ناپذیر است.
 

انتهای پیام// ز. م


دشمن تلاش می‌کند مردم را از حکومت و دین جداکند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.