مدیر توزیع نیروی برق شهرستان جوانرود، اهمیت برق را در زندگی مردم یادآور شد و گفت: این شهرستان کمترین خاموشی استان کرمانشاه را به خود اختصاص داده است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، بهرامی  مدیر توزیع نیروی برق شهرستان جوانرود،  در شهرستان جوانرود ۲۱ هزار و ۱۲۳ مشترک داریم که از این تعداد ۱۵ هزار و ۸۸۸ مشترک مربوط به شهر و پنج هزار و ۲۳۵ مشترک هم مربوط به روستا‌ها است.

وی بهره گیری از فن آوری خط گرم و استفاده از نظرات نیرو‌های مجرب را از مهمترین علل کمترین زمان خاموشی در جوانرود عنوان کرد و گفت: قویترین و بروزترین سامانه GIS (جی آی سی) و از تکنولوژی مادون قرمز و حرارتی برای تشخیص عیوب شبکه وازنرم افزار Pm (پی ام) برای اولین بار در استان کرمانشاه استفاده می‌کنیم.

وی یادآورشد: از اول سال جاری تاکنون ۲۰ میلیارد ریال برای توسعه و تعمیر و اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های نیروی برق شهرستان جوانرود انجام گرفته است.

مدیر توزیع نیروی برق جوانرود به زلزله آبان ماه ۹۶ کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در این حادثه نزدیک به یک هزار و ۵۰۰ محل اسکان اضطراری و سه هزار و ۵۰۰ اسکان موقت برای آسیب دیدگان از زلزله ایجاد شد.

انتهای پیام/ز


تاکنون ۲۰ میلیارد ریال برای توسعه و تعمیر شبکه‌های نیروی برق شهرستان جوانرود انجام گرفته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.