دانشگاه علوم پزشکی فسا به عنوان دانشگاه برتر وزارت بهداشت در استقرار نظام پیشنهاد‌ها انتخاب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، خالقی رئیس دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: در جشنواره «تاپ در سلامت» که با همکاری وزارت بهداشت در سومین کنفرانس ملی تحول و نوآوری سازمانی با رویکرد الگوی اسلامی برگزار شد، با اهدای لوح و تندیس از دانشگاه علوم پزشکی فسا در استقرار نظام پیشنهاد‌ها به‌عنوان دانشگاه برتر تجلیل شد.

وی افزود: سومین کنفرانس ملی تحول و نوآوری سازمانی با رویکرد الگوی اسلامی پیشرفت با حضور معاون سازمان برنامه و بودجه، رئیس مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت، مدیران توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در روز‌های ۸ و ۹ اسفند ماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال برگزاری است.

خالقی ادامه داد: همچنین برگزاری نشست تخصصی مدیران توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه‌های علوم پزشکی و نخستین جشنواره تاپ در سلامت و تقدیر از دانشگاه‌های برتر در استقرار نظام پیشنهاد‌ها از برنامه‌های این کنفرانس است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی فسا اظهار داشت: چهارمین همایش مدیران توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور همراه سخنرانی، پانل‌های تخصصی با موضوع تحول اداری، آموزش و توسعه مدیران، مهندسی سازمان و تشکیلات برگزار شد.
انتهای پیام/م

علوم پزشکی فسا دانشگاه برتر در استقرار نظام پیشنهاد‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.