اولین جشنواره فرهنگی هنری ورزشی و سلامتی بانوان در اراک برگزار شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به مناسبت هفته تکریم مقام زن و روز مادر و به همت  استانداری استان مرکزی اولین جشنواره فرهنگی هنری ورزشی و سلامتی بانوان در پارک بانوان اراک برگزار شد.

اولین جشنواره فرهنگی هنری ورزشی و سلامتی بانوان

فرجی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری در گفت و گو باگروه استان های باشگاه خبرنگاران از اراک, گفت: اولین جشنواره فرهنگی هنری و ورزشی بانوان به مناسبت هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر با مشارکت۱۸ دستگاه اجرایی در روز پنج شنبه ۹اسفند ماه برگزار شد. در طی این جشنواره یک روزه خدمات تخصصی توسط بخش های دولتی و غیر دولتی  به جامعه زنان حاضر در جشنواره به صورت فعالیت های فرهنگی رفاهی تفریحی ورزشی  ارائه شد. همچنین اموزش های تخصصی که در ارتباط با مدیریت مصرف انرژی است به خانوم هایی که در طول این یک در جشنواره شرکت کردند داده شد.

اولین جشنواره فرهنگی هنری ورزشی و سلامتی بانوان

فرجی گفت: این جشنواره به همت ۱۸دستگاه که قابلیت ارائه خدمات تخصصی را داشتند برگزار شد. البته متقاضیان حضور و ارائه خدمات در این جشنواره زیاد بودند که کارآمدترین آن ها انتخاب شدند. بیشترین فعالیت در امروز توسط اداره کل ورزش و جوانان و همچنین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون فرهنگی اجتماعی بانوان اراک بود که در پایان جشنواره به عنوان غرفه های برتر از آنان تجلیل به عمل امد.
وی افزود: خوشبختانه با راه اندازی پارک بانوان اراک یک فضای بسیار خوب برای فعالیت های فرهنگی ورزشی و رفاهی بانوان ایجاد شده که انشاالله قرار است این سلسله جشنواره ها به طور مستمر در هر فصل تکرار شود.

اولین جشنواره فرهنگی هنری ورزشی و سلامتی بانوان

این مراسم از ساعات آغازین صبح امروز در پارک بانوان شروع به کار کرد . گروه های مختلف از طرف ارگان ها و نهاد های مختلف به صحبت و اموزش در زمینه های بهداشتی و درمانی و اصلاح الگوی مصرف پرداختند. همچنین هنر دست بانوان هنرمند نیز به معرض نمایش گذاشته شد. در خلال این مراسم نیز برنامه های شاد و مفرح از قبیل اجراهای طنز رادیویی ؛ آواز خوانی های سنتی و مسابقات فرهنگی و ورزشی برای شرکت کنندگان اجرا شد.

اولین جشنواره فرهنگی هنری ورزشی و سلامتی بانوان

انتهای پیام / الف

برنامه ای برای ورزش و سلامت بانوان اراکی

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.