سرپرست فرمانداری سردشت گفت: رسانه‌ها با اطلاع رسانی در جهت ارتقای فرهنگ عمومی و جهت ارایه پیشنهاداتی مبتنی بر نگرش عقلانی به مدیریت شهرستان می‌توانند تاثیر مثبت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،اقصی نخشی پور سرپرست فرمانداری سردشت در نشست با اصحاب رسانه شهرستان گفت: رسانه‌ها کمک کار ادارات شهرستان هستند.

وی بیان کرد: رسانه‌ها با ورود به موقع به مسایل و بازتاب اصولی و حرفه‌ای آن مانع از شایعه پراکنی در سطح جامعه شده و همسو با توسعه برای ارایه خدمات بهینه در جهت رفع مشکلات واقعی و پیشرفت باید تلاش کنند.

وی با قدردانی از حضور رسانه در برنامه‌های دهه مبارک فجر و بازتاب گسترده آن گفت: رسانه‌ها با انعکاس دستاورد‌ها و خدماتی که دستگاه‌های اجرایی و خدماتی در شهرستان انجام می‌دهند یک نوع انسجام و وحدت همدلی را در بین مردم ایجاد می‌کنند واین اقدام موجب تشویق مسوولان به خدمات بیشتر و در نهایت سبب بروز آرامش فکری در جامعه می‌شود.

نخشی پور اضافه کرد: توانمندی خاصی به لحاظ نیروی انسانی تحصیلکرده و متخصص در سطح شهرستان وجود دارد که امیدوارم با همکاری و همدلی جمعی، جهشی همه جانبه در سایر محور‌ها و شاخص‌های توسعه داشته باشیم.

وی به بخشی از برنامه‌های کاری در راستای کاهش بیکاری اشاره کرد و افزود: پیگیر ارتقای وضعیت معیشت روستاییان و مرزنشینان بر پایه برنامه‌های کشاورزی، دامداری، ارایه تسهیلات اشتغالزایی و توسعه بازارچه‌های مرزی هستیم.

وی افزود: در این رابطه تسهیلات اشتغالزایی مصوب شده را که تعدادی از بانک‌ها در پرداخت‌ها کُند عمل می‌کردند برای تسریع در روند پرداخت‌ها با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی شده اند.

آسفالت و تعریض جاده خاکی دهستان آلان، بهسازی محور ساوان به آلواتان، ادامه جاده سردشت بوکان، رفع مشکل نقدینگی شهرک صنعتی، رفع نواقصات مرزی در جهت اشتغالزایی از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بودند که فرماندار سردشت بر آن‌ها تاکید کرد.
 
انتهای پیام/م
 

نشست خبری سرپرست فرمانداری سردشت

برچسب ها: مطبوعات ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.