نمایشگاه رویش ماندگار با حضور امام‌جمعه موقت تهران در خرم‌آباد گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  نمایشگاه رویش ماندگار عصر امروز با حضور امام‌جمعه موقت تهران و مسئولان استانی در بیت امام‌جمعه خرم‌آباد گشایش یافت.

سید موسی خادمی، استاندار لرستان در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه اظهار داشت: مقام معظم رهبری با نگاه راهبردی و بصیرتی خویش مدل نگاه به جوانان را عوض کرد و به جوانان سایر کشور‌ها نیز توجه دارد، چراکه دین اسلام فطری است و جهان گیر خواهد شد و اوج توجه به جوانان در بیانیه اخیر ایشان است.

وی افزود: واقعیت این است که اگر ما کشور را به دست جوانان ندهیم نمی‌توانیم کشور را اداره کنیم؛ خوشبختانه در استان لرستان از ۱۰ سال پیش مجمع مشورتی جوانان فعالیت خود را آغاز کرده که آثار و برکات خوبی داشته است.

استاندار لرستان عنوان کرد: در استان لرستان جوانان می‌توانند ظرفیت بالایی باشند چراکه لرستان جزء استان‌های جوان کشور است و در رتبه‌بندی استان‌ها در جنگ و دفاع مقدس ثابت کردند جز استان‌های برتر به شمار می‌روند.

وی بیان کرد: جوانان امروز فرزندان همان جوان‌هایی هستند که در هشت سال دفاع مقدس درخشیدند و به‌طورقطع جوانان امروز می‌توانند در جنگ اقتصادی، شبیخون فرهنگی و موارد مشابه مثل جنگ نظامی هشت سال دفاع مقدس رتبه خوبی را کسب کنند.

انتهای پیام/د

نمایشگاه «رویش ماندگار» در خرم‌آباد گشایش یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار