نماینده ولی فقیه لرستان حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را باشکوه و دشمن شکن دانست و گفت:این حضور آگاهانه ملت مشتی محکم به توطئه‌های دشمنان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،آیت الله میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان حضور مردم لرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن را باشکوه و دشمن شکن دانست و گفت:این حضور آگاهانه ملت مشتی محکم به توطئه‌های دشمنان است.

 آیت الله  میرعمادی، امروز (۲۲ بهمن) در حاشیه راهپیماییافزود: حضور پرشور وخود جوش مردم استان لرستان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ستودنی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان، این حضور را نمایش وحدت و انسجام ملت ایران دانست و افزود: این حضور خودجوش ملت مشتی محکم به توطئه‌های دشمنان است.

وی تصریح کرد: مردم بار دیگر با حضور خود با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید عهده کرده اند.

آیت الله میرعمادی، با بیان اینکه مسئولان باید قدر دان آگاهی، بصیرت و دشمن شناسی ملت باشند، افزود: این حضور تکلیف مسئولان را در خدمت رسانی به مردم و تلاش برای رفع دغدغه‌های ملت صد برابر کرده است.

وی با بیان اینکه یوم الله ۲۲ بهمن روز ملت بزرگ ایران اسلامی است، ابراز کرد: مردم در این روز بار دیگر حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب اسلامی و پشتوانه مردمی انقلاب را به نمایش می‌گذارند.

آیت الله میرعمادی، بیان کرد: امروز مردم آگاهانه با حضور خود، وفاداری به راه امام خمینی (ره)، انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهدای را فریاد زدند.

امام جمعه خرم آباد، حضور آگاهانه و با شکوه مردم در جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، شکرگزاری به درگاه خداوند برای نعمت ۴۰ سالگی انقلاب است.

وی راهپیمایی ۲۲ بهمن را نمایش وفاداری و ایستادگی مردم در برابر دشمنان دانست و افزود: این حضور پرشور بستر تقویت روحیه امید در دل مردم و یاس و نا امیدی دشمنان است.

نماینده، ولی فقیه در لرستان، با قدر دانی از مردم استان لرستان، اظهار کرد: مردم مومن و انقلابی اسلامی در مناسبت‌های مختلف حمایت خود را از انقلاب اسلامی اعلام می‌کنند.

آیت الله میرعمادی، با بیان اینکه استان لرستان با داشتن مردمانی ولایی، همواره استانی سربلند در دفاع از آرمان‌ها و دستاورد‌های انقلاب بوده است، خاطرنشان کرد: مردم در گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن سنگ تمام گذاشتند و مسئولان باید با تمام وجود به مردم خدمت کنند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در خرم آباد مرکز استان ساعت ۹ صبح از میدان شهدا آغاز و با عبور از خیابان امام (ره) - پل انقلاب - خیابان انقلاب در میدان ۲۲ بهمن به پایان رسید.

انتهای پیام/ب

حضور پورشور مردم لرستان در راهپیمایی لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۲۲ بهمن ۱۳۹۷
سلام.... پیشنهاد میکنم به مناسبت پیروزی 40 ساله انقلاب اسلامی دوره خدمت سربارانی که در حال خدمت هستند به 18 ماه کاهش یابد ......