نماینده، ولی فقیه در هرمزگان گفت: اجرای عدالت و مبارزه با فساد دو اصل اساسی در حکومت‌های اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی نماینده، ولی فقیه در هرمزگان گفت:اجرای عدالت و مبارزه با فساد دو اصل تفکیک نشدنی و لازمه حکومت اسلامی هستند.

امام جمعه بندرعباس در خطبه‌های نماز جمعه افزود: فساد اقتصادی، اخلاقی و سیاسی سبب تزلزل و ویرانی حکومت‌ها است.

وی با اشاره به ضرورت دخالت هر سه قوه و مسوولان در پیشگیری از ترویج بی عدالتی و فساد گفت: مسوولان و مدیران باید هوشیار باشند که دچار وسوسه‌های مال، مقام و ریاست نشوند و در راستای اجرای قوانین گام بردارند.

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان افزود:بر اساس منویات رهبری ساده زیستی و زهد انقلابی باید سرلوحه همه مدیران باشد و ضروری است بازرسانی متعهد از همه دستگاه‌ها بر اجرای عادلانه قوانین در ادارات و نهاد‌ها نظارت مستمر داشته باشند.

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه گفت: دستگاه‌های متولی فرهنگی باید برای ترویج فرهنگ غنی قرآنی تلاش بیشتری کنندو گسترش این امر سبب کاهش میزان آمار معضلات و آسیب‌های اجتماعی در جامعه می‌شود.

امام جمعه بندرعباس همچنین بااشاره به مناسبت ۱۴ اسفند روز احسان و نیکوکاری از مردم خواست تا با حضور پررنگ در جشن نیکوکاری در حد توان به نیازمندان کمک کنند و افزود: در فرهنگ شکوهمند اسلام، انفاق در راه خدا و نوعدوستی از مصادیق احسان شمرده می‌شود که نباید از آن غافل شد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان بااشاره به ۱۵ اسفند روز درختکاری گفت: درختان نقش مهمی در زندگی بشر دارند و مشارکت در کاشت نهال سبب کمک به حفظ محیط زیست و توسعه فضای سبز و آبادانی می‌شود.

انتهای پیام/ر

ساده زیستی و زهد انقلابی باید سرلوحه همه مدیران باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.