مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: هیچ‌‌کدام از محورهای اصلی و فرعی استان مسدود نیست، اما کاهش دید در گردنه‌‌ها گزارش‌‌ شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، عباس شرفی، با اشاره به بارش برف در سطح استان بیان کرد: در حال حاضر تردد در همه محورهای مواصلاتی لرستان به‌‌ صورت روان ادامه دارد.

وی با‌‌ بیان اینکه به دلیل بارش برف اکثر جاده‌‌های مناطق کوهستانی لرستان لغزنده هستند، افزود: هیچ‌‌کدام از راه‌‌های اصلی و فرعی استان مسدود نیست، اما کاهش دید در گردنه‌‌ها گزارش‌‌ شده که در صورت رعایت اصول ایمنی و قوانین از سوی رانندگان مشکلی برای آنان پیش نخواهد آمد.

مدیرکل راهداری لرستان اظهار کرد: همه گروه‌‌های راهداری از روز گذشته در جاده‌‌های استان فعال بوده و در حال برف‌روبی هستند، همچنین با توجه به اطلاعات هواشناسی بارش‌‌ها تا ساعات پایانی امروز ادامه دارد که با آمادگی نیروهای راهداری لرستان مشکلی در جاده‌های استان نخواهیم داشت.

شرفی تصریح کرد: تعدادی از وسایل نقلیه فاقد زنجیرچرخ در مسیرهای کوهستانی گیر کرده‌ بودند که خوشبختانه با کمک گروه‌‌های راهداری مشکل آنان برطرف شد.

وی از رانندگان و مسافران خواست که در صورت ضروری نبودن سفر تا ساعات پایانی امروز در جاده‌های مناطق کوهستانی استان تردد نکنند، اما در صورت تردد حتماً وسایلی مانند زنجیر چرخ و پتو همراه داشته باشند.

انتهای پیام/د

بارش برف در مسیرهای مواصلاتی لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.