نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: مبارزه با تروریسم بین‌الملل و نقش برآب شدن نقشه‌های دشمنان از پیام‌های دیدار بشار اسد با رهبر انقلاب بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان در خطبه‌های نماز جمعه رشت با اشاره به استعفاهای چند ماه اخیر در دستگاه‌های دولتی آن را عجیب دانست و گفت: امیدوارم این استعفاها برای تغییر معاهده‌ها و فراموش کردن مشکلات و دردهای مردم نباشد.

وی همچنین با اشاره به نشست‌های سیاستمداران دنیا در ورشو لهستان گفت: دشمنان خود اعلام کردند که جهان در جریان جنبش سبز فرصت رویارویی با نظام اسلامی ایران را از دست داد و امروز همه آنها ایستاده‌اند درزمانی که اقتصاد ایران در حال سقوط است آن را از پای دربیاورند.

امام جمعه رشت با اشاره به تأکید رهبری مبنی بر فتنه سال ۹۸ افزود: همه باید در برابر کلام رهبری تمکین کنیم چراکه اگر در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و سیاسی  کسانی بخواهند فتنه کنند، دررسیدن به آرمان‌های بلند انقلاب ایجاد مشکل می‌شود.

آیت الله فلاحتی با اشاره به فتنه‌های همیشگی استکبار علیه انقلاب تصریح کرد: دشمنان در این ۴۰ سال از همه ابزارهایی که برای نابودی انقلاب ایران اسلامی در نظر گرفتند استفاده شد و خداوند ایران را از همه حوادث مصون نگه‌داشت.

وی تصریح کرد: تولیدکننده‌ها و فروشندگان به‌درستی کار خود را انجام می‌دهند و این واسطه‌ها هستند که همه را به چالش می‌کشند، بنابراین باید به این موضوع مهم توجه کنیم چراکه دشمن را گستاخ‌تر می‌کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه دشمن با هوشمندی و درایت رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب مواجه است گفت: ایستادگی مردم بزرگ و شریف ایران و هوشمندی و درایت رهبری پاسخ قابل‌توجهی به دشمنی دشمنان ایران اسلامی محسوب می‌شود.

آیت الله فلاحتی در بخش دیگر سخنان خود به دیدار بشار اسد با رهبر معظم انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب بشار اسد را قهرمان جهان عرب خطاب کردند چراکه هشت سال در مقابل توطئه‌های دنیا قرارگرفته و این ملاقات دارای پیام‌های متعدد بوده است.

وی تثبیت موقعیت نظام سوریه و تجلیل از خدمات نظام ایران اسلامی در مبارزه با تروریسم بین‌الملل را از پیام‌های دیدار بشار اسد با رهبر انقلاب دانست و گفت: این دیدار نقشه‌هایی ازجمله همایش‌های متعدد همانند نشست ورشو لهستان را نقش بر آب کرده و از نفوذ پایدار انقلاب اسلامی که رسانه‌های بین‌المللی ایران اذعان می‌کنند سخن می‌گوید.

انتهای پیام/اص

خطبه های نماز جمعه رشت

برچسب ها: نماز جمعه ، بشار اسد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.