هفتمین یادواره شهدای دانشجوی دانشکده فنی و حرفه ای شهید رجایی کاشان همراه با دومین سالگرد تدفین شهدای گمنام در این دانشگاه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امنیت برگزار می شود.

محمد حسن زاده، مدیر روابط عمومی دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید رجایی کاشان، در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: این مراسم ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح روز یکشنبه ۱۲ اسفندماه در سالن اندیشه این دانشکده برگزار می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه حجت الاسلام جوشقانیان، مسئول موسسه تفحص سیره شهدا سخنران این آیین سالگرد شهدا است افزود: شعر خوانی استاد صابر خراسانی نیز از دیگر ویژه برنامه‌های این مراسم است.
 
به گفته وی، دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید رجایی کاشان ۱۳ شهید دارد که اسامی مبارکشان سیدمحمد محمدی نوش آبادی، سید حسین وصالی مشعوف، جلال اکرامی نوش آبادی، نجات الله افروز، سعیدپایان، احمدحسن زاده موروثی، ابوالقاسم عربیان آرانی، علی اصغرکاظمی، عباسعلی شیرخدایی، رضاآبام، محمدعلی پاکزادنسب، عبدالرضاراهدار و مهدی بزچلویی است.
 
حسن زاده، با تاکید بر اینکه شهدا احتیاجی به این مراسم و یادواره‌ها ندارند و این ما هستیم که نیازمند نگاه نورانی و هدایتگر و تربیتگر شهدا هستیم گفت: برگزاری این جلسات برای یادآوری این نکته حیاتی به نسل جوان است که ما زندگی، امنیت، آزادی و عزت و استقلال خود را از جانفشانی شهدا و ایثارگری خانواده‌های آن‌ها داریم و مدیون آن‌ها هستیم.
 
وی در پایان تصریح کرد: برگزاری این یادواره‌ها افزون بر ترویج فرهنگ جهاد، شهادت، ایثار و مقاومت نسل امروزی و نوجوانان و جوانانی که جنگ را ندیدند و درک نکردند هدایتگر و سازنده دورافتادگان از غفلت زدگان از مسیر فضیلت و فطرت است.
هفتمین یادواره شهدای دانشجوی دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید رجایی کاشان همراه با دومین سالگرد تدفین شهدای گمنام در این دانشگاه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امنیت با همکاری ۱۰ نهاد، کانون، ارگان و سازمان اجرایی شهرستان برگزار می‌شود. 
 
انتهای پیام/م 
 

کاشانی ها میهمان شهدای دانشجوی دانشکده فنی شهید رجایی کاشان هستند

برچسب ها: اخباردانشجویی ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار