شهردار هرات از آمادگی کامل شهرداری برای استقبال از میهمانان نوروزی در سال جدید خبر داد.

آمادگی شهر هرات برای میزبانی از مسافران نوروزیعلی صادقزاده شهردار هرات در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: شهرستان خاتم با موقعیت جغرافیایی و پتانسیل‌های گردشگری، هر ساله گردشگران و مسافران زیادی به این شهر سفر می‌کنند که شهرداری هرات برنامه‌های و اقدامات مدونی را برای استقبال از میهمانان نوروزی انجام داده است.

وی افزود: به‌منظور ارتقاء کمی و کیفی خدمات شهری، ایجاد چهره مطلوب و فضایی شاد از سیمای شهر، شهرداری جهت زیبا سازی چهره شهر رنگ آمیزی ۴۰ کیلومتر جدول‌های سطح شهر، گل کاری میدان‌های سطح شهر و نصب تابلو‌های راهنما از ورودی تا خروجی سطح شهر تا نیمه اسفند ماه برشمرد.

وی از بهسازی آسفالت معابر سطح شهر خبرداد و گفت: در طول سال ۹۷ آسفالت معابر در سطح ۸۰ هزار متر مربع با اعتبار ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و کفپوش خیابان‌ها وپیاده رو‌های سطح شهر به طول ۱۷ هزار متر درطول سال انجام شده است.

صادقزاده اظهارداشت: جهت استقرار موقت مسافران نوروزی پارک حضرت ولیعصر و پارک محله‌ای ملکی حاشیه قلعه ملکی به عنوان اسکان موقت در نظر گرفته شده است.

شهردار هرات بیان کرد: امیدواریم با برنامه‌های شاد و متنوعی که برای میهمانان و مسافران در ایام نوروز درنظر گرفته شده است بتوانیم لحظه‌های خوش و خاطره انگیزی را فراهم کنیم.

شهرستان خاتم در فاصله ۲۴۰ کیلومتری وجنوبی‌ترین نقطه استان یزد قرار گرفته است.

انتهای پیام/ی

آمادگی کامل شهرداری هرات برای استقبال از میهمانان نوروزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار