مسئولان و مردم درباره طرح پسماند ساوه نظر دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، آقازاده استاندار مرکزی در جلسه هم اندیشی شورای شهر و شهرداری شهرستان ساوه گفت:مردم ساوه نگران نباشند و به جوسازی‌های اخیر در فضای مجازی گوش ندهند و پیرامون پسماند شهر ساوه نیز هر کاری که موجب تضییع منافع مردم شود انجام نخواهد شد و بر اساس اقدام کارشناسی امورات انجام میشود. مردم این اطمینان را داشته باشند کاری انجام نمی‌دهیم که مورد رضایت آن‌ها نباشد.

حرف و حدیث‌های اجرای طرح پسماند در ساوه

 مردم ساوه :شهر عزیزمان ساوه به گورستان زباله‌های صنعتی تبدیل شده است.

دیروز در خلال نماز جمعه شهرستان ساوه طوماری با این مضمون به امضای مردم ساوه رسید: در مخالفت با احداث و راه اندازی سایت پسماند‌های صنعتی طوماری امضا کردند که در آن نوشته شده بود: شهر عزیزمان ساوه به گورستان زباله‌های صنعتی تبدیل شده است به گوش می‌رسد که با ظلمی آشکار و به وسیله دست‌های پشت پرده و پنهان مواجهیم.

حرف و حدیث‌های اجرای طرح پسماند در ساوه

فقط مسئولان ساوه مخالف طرح پسماند هستند.

امام جمعه ساوه نیز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: در تماس‌هایی که با مسئولان ذیربط کشوری و استانی داشتیم، آن‌ها نیز متوقف نشدن اجرای طرح پسماند را تایید کردند، اما اعلام نمودند که فقط مسئولان ساوه مخالف طرح هستند.

همچنین وی گفت: درخواست‌های زیادی از سوی مردم برای برپایی تجمع‌های اعتراضی نسبت به اجرای طرح پسماند عنوان شد، اما به خاطر اینکه مجال سو استفاده ضد انقلاب با توجه به نزدیک شدن ایام دهه فجر، ایجاد نشود؛ اجازه این کار را ندادیم. ما از نظر کارشناسی در این مورد قانع نخواهیم شد، زیرا این طرح خیر و برکتی برای مردم ساوه ندارد و خسارت و آسیب‌های زیادی را متوجه این شهرستان می‌کند.

حرف و حدیث‌های اجرای طرح پسماند در ساوه

احداث پسماند موجب از بین رفتن کشاورزی و آب‌های زیرزمینی در بلند مدت می‌شود

این در حالی است که در سوم اسفند امام جمعه و نماینده ساوه در نشستی به بررسی احداث پسماند پرداختند ومخالفت خود را با اجرای این پروژه اعلام کردند.

حجت الاسلام حسینی امام جمعه ساوه در این نشست گفت: استقرار پسماند در ساوه به نفع مردم نیست وطبعات زیست محیطی احداث پسماند موجب از بین رفتن کشاورزی و آب‌های زیرزمینی در بلند مدت می‌شود.

منصوری نماینده مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه گفت: با اجرای پروژه‌ی پسماند در ساوه مخالفم.

حال باید منتظر ماند که با وجود جلسات مکرر و اعلام مخالفت‌های پیاپی مسئولان و مردم ساوه و وعده‌های طرح اجرای ساوه اجرا خواهد شد؟ و اگر اجرا شود چگونه اجرا خواهد شد.

حرف و حدیث‌های اجرای طرح پسماند در ساوه

انتهای پیام / الف

برچسب ها: اخبار سیاسی ، پسماند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار