مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: جلسه شورای آموزش و پرورش با محوریت برنامه ریزی استقبال و اسکان مسافران نوروز ۹۸ در مدارس برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رسول عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش بهبهان بیان داشت: سیزدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش به ریاست محمد حری فرماندار و با حضور دیگر اعضاء در دبیرستان فرهنگیان جدبابایی برگزار شد.

وی در ادامه با اشاره به آماده سازی مدارس شهرستان برای پذیرش مهمانان نوروزی افزود: از آغاز اسفندماه ۹۷ با برگزاری جلسات پیاپی با اعضاء ستاد اسکان فرهنگیان آموزش و پرورش بهبهان، برنامه ریزی دقیق و انجام اقدامات لازم، تدارکات استقبال و اسکان مسافرین تعطیلات نوروز ۹۸ صورت پذیرفته است.

عبدی پور با اشاره اینکه ۱۶ مدرسه شهری و روستایی به عنوان پایگاه اسکان تعیین شده است عنوان کرد: ۱۵۶ کلاس درس مدارس شهرستان با امکانات مشخص و در سطوح مختلف، برای اسکان و خدمت رسانی به فرهنگیان و مهمانان نوروزی معرفی شده اند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان در پایان با بیان اینکه پیگیری فعالیت‌ها و نظارت بر فرآیند آماده سازی پایگاه‌های اسکان ادامه دارد گفت: امیدواریم با همکاری و مشارکت سایر ادارات شهرستان بتوانیم با خدمت رسانی شایسته و مطلوب، ایام خوشی را برای مسافرین نوروزی رقم زنیم.

گفتنی است، در سیزدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش از مدیر و معاون آموزشی دبیرستان فرهنگیان جدبابایی برای برپایی نمایشگاه باشکوه "مدرسه انقلاب" با اهدا لوح سپاس تقدیر شد.
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار