سرمربی تیم سایپا دست کم تا بازی این تیم مقابل فولاد بازیکنانش را به تیم ملی امید تحویل نمی‌دهد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آخرین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال امید ایران برای مرحله اول انتخابی المپیک 2020 توکیو از روز گذشته آغاز شده است و صبح امروز(شنبه) هم نخستین تمرین شاگردان زلاتکو کرانچار در زمین شماره یک مرکز ملی فوتبال ایران برگزار شد.

با وجود اینکه سرمربی کروات تیم ملی امید 30 بازیکن را به این مرحله از اردوی آماده سازی تیمش دعوت کرده اما بسیاری از تیم ها با توجه به فشردگی رقابت های لیگ برتر و همچنین تیم های استقلال، پرسپولیس و ذوب آهن هم به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا قصد بازیکن دادن به تیم امید را ندارند.

باشگاه استقلال با توجه به سفر به قطر برای برگزاری بازی با الدحیل قطر تنها مجوز حضور مهدی قائدی در اردوی آماده سازی تیم امید را صادر کرده است و مهدی نوراللهی، امید نورافکن و رضا آذری، سه ملی پوش دیگر تیم امید همراه با کاروان آبی ها راهی دوحه شده اند. ضمن اینکه اللهیار صیادمنش به دلیل آسیب دیدگی در این اردو شرکت نمی کند.

از سوی دیگر باشگاه سایپا هم به دلیل در پیش بودن بازی اش با فولاد خوزستان در هفته بیست و یکم لیگ برتر به هیچ وجه حاضر نیست محمد سلطانی مهر، امید دره، ابوالفضل جلالی و امیرحسین حسین زاده در اختیار تیم امید قرار دهد. علی دایی حتی این موضوع را به حمید استیلی، مدیر تیم امید هم اعلام کرده است و به نظر می رسد ملی پوشان سایپا هم با تیم امید دچار چالشی جدی هستند.

یکی از دلایل علی دایی برای بازیکن ندادن به تیم امید اینست که مسئولان فدراسیون فوتبال هیچگونه حمایتی از تیم سایپا برای حضور در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا انجام نداده اند و با این وضعیت دایی هم حاضر نیست دست کم تا بازی با فولاد بازیکنانش را به زلاتکو کرانچار تحویل نمی دهد.


بیشتر بخوانید:

پایان اعتصاب بازیکنان سایپا / مدبر به دایی قول داد

قائم مقام مدیرعامل باشگاه سایپا منصوب شد


انتهای پیام/

سایپا به تیم ملی امید بازیکن نداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار