آیینی برای مهربانی با شهر

آیین مهربانی با شهر هفته پایانی اسفند ماه جاری در محمودآباد برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد محتاطی مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد، گفت: در آستانه سال نو و با هدف پاکسازی سواحل و پارک‌ها و خیابان‌ها و محلات و به منظور آماده سازی شهر با هدف جلب رضایت شهروندان و مسافران نوروزی آئین مهربانی با شهر در محمودآباد برگزار خواهد شد.

وی افزود: این آئین در روز چهارشنبه ۲۲ اسفند با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر محمودآباد و آموزش و پرورش و سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه زیست محیطی در سواحل و پارک‌های شهر محمودآباد برگزار میگردد.

محتاطی گفت: در آستانه فرارسیدن سال نو عموم شهروندان اقدام به خانه تکانی می‌نماید و اغلب پاکسازی سواحل و پارک‌ها از ذهن‌ها فراموش می‌شد که این همایش با هدف پاکسازی سواحل و پارک‌ها و خیابان‌ها و محلات برای میزبانی از مسافران نوروزی و همچنین تحقق اصل پنجاهم قانون اساسی کشور و بمنظور مشارکت دهی شهروندان در حوزه محیط زیست به اجرا در خواهد آمد.

مدیر روابط عمومی فرمانداری محمودآباد گفت: در این همایش ۱۰ نقطه ساحلی شهر محمودآباد در خیابان‌های آزادی و معلم به طول دو کیلومتر و سه پارک شهری طاهباز و ملت و پارک شهرداری با حضور دانش آموزان و عموم شهروندان پاکسازی میگردد.

انتهای پیام/ک
 


پاکسازی شهر برای استقبال از مهمانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.