فرماندار بشرویه از هزینه کرد ۱۰۶ میلیارد تومان اعتبار در این شهرستان طی دو ساله اخیر در حوره‌های عمران و خدماتی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ زمان زاده  فرماندار بشرویه ظهر یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان بشرویه گفت : علی رغم همه فشار‌هایی که دشمنان بر ما و توطئه‌های مهره‌های داخلی داشتند طی ۲ ساله اخیر اقدامات بسیار شایانی در شهرستان بشرویه صورت گرفته است که در این راستا بیش از ۱۰۶ میلیارد تومان اعتبار هزینه و کار‌های خدماتی و عمرانی صورت گرفته است.

وی افزود:عده‌ای که خدمات نظام و دولت را چه در فضای مجازی و حقیقی به سخره می‌گیرند، مهره‌های عده‌ای نادان هستند که خط و راهشان از نظام و انقلاب جدا شده است.

زمان زاده گفت : همه مدیران اکنون در حال گذران وظایفشان هستند و کسانی که مازاد بر وقت و حیطه شغلی خود خدمتی را برای مردم انجام می‌دهند راهی جهاد گونه را طی می‌کنند، که اجر و مزدی الهی را در بردارد.

فرماندار بشرویه نیز خطاب به همه مسئولین و جناح‌ها گفت: همه باید با اتحاد و وحدت در کنار یکدیگر کار‌ها را پیش ببریم و برای پیشرفت و عمران شهر و شهرستان تلاش کنیم.

انتهای پیام/ک

اتحاد مسئولین عامل پیشرفت شهر می شود

برچسب ها: شهرداری ، فرمانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.