معاون جستجو و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت : تیم‌های عملیات امداد و نجات هلال احمر استان طی هفته گذشته به ۳۴۵ حادثه دیده کمک رسانی کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد محمدی معاون جستجو و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان در خصوص وضعیت کمک رسانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان در حوادث هفته گذشته اظهار کرد: از تاریخ پنجم تا ۱۲ اسفندماه، ۸ حادثه مربوط به برف و کولاک، ۲۸ مورد حادثه جاده‌ای، ۱۵ مورد حادثه شهری، ۱۷ مورد خدمات حضوری و یک مورد حادثه صنعتی و کارگاهی به جمعیت هلال احمر استان اصفهان گزارش شده است.

 
وی با بیان اینکه به ۳۴۵ نفر طی یک هفته اخیر کمک رسانی شده است، افزود: مجموع خدمات امدادی ارائه شده برای حادثه دیدگان شامل توزیع جعبه‌های آماده و بسته غذایی بوده است که توزیع تعداد ۱۲۹ بسته در هفته گذشته گزارش شده است.
 
معاون جستجو و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان در خصوص اعزام تیم‌های عملیاتی و تجهیزات برای کمک رسانی به حادثه دیدگان تصریح کرد: مجموع کل تیم‌های عملیاتی اعزام شده ۷۸ تیم و ۲۰۴ نفر امدادگر بوده است که با استفاده از ۶۸ دستگاه به کمک رسانی اقدام کرده‌اند.
 
وی تصریح کرد: میانگین زمان اطلاع رسانی حوادث جاده‌ای از زمان وقوع حادثه تا اطلاع به جمعیت پنج دقیقه بوده و میانگین زمان حضور در صحنه عملیات حوادث جاده‌ای از اطلاع به جمعیت تا حضور در صحنه حادثه ۹ دقیقه بوده است.
 

انتهای پیام/م

کمک رسانی هلال احمر استان اصفهان به حادثه دیدگان در هفته گذشته

برچسب ها: هلال احمر ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.