رییس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس بوشهر از افتتاح کلینیک دیابت کودکان در این مرکز خبر داد.

افتتاح کلینیک دیابت کودکان در بوشهربه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، دکتر عاطفه اسفندیاری در این آیین گفت: فعالیت‌های کلینیک دیابت از ۲ سال قبل آغاز شده، ولی امروز برای اولین بار به صورت متمرکز به این امر پرداخته می‌شود.

وی تصریح کرد: امید است با همت همکاران مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس بوشهر در این کلینیک، فعالیت‌های ویژه‌تری را به مردم استان ارائه نماییم.

فوق تخصص غدد و متابولیسم کودکان نیز در این آیین گفت: هدف ما از این برنامه این است که بتوانیم کودکان مبتلا به دیابت را دور هم جمع کرده تا لحظات شادی را برای آن‌ها ترتیب داده و اینکه بیشتر با هم آشنا شوند تا احساس تنهایی نکنند و پیام‌های آموزشی به آن‌ها ارائه شود.

دکتر سیده طاهره موسوی افزود: در حال حاضر ۲۰۰ نفر کودک مبتلا به دیابت در این مرکز درمان می‌شود که هدف از کلینیک دیابت آموزش‌هایی است که هرماه به خانواده‌ها و کودکان دیابتی داده می‌شود.

وی در ادامه عنوان کرد: کلینیک دیابت در ماه آینده ثبت رسمی می‌شود که ان شالله انجمن حمایتی این کلینیک بتواند کار‌های بیشتری را به هم استانی‌های عزیز ارائه دهد.

به مناسبت افتتاح کلینیک دیابت کودکان مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس بوشهر جشن شکوفه‌های امید ویژه کودکان دیابتی در سالن آمفی تئاتر این مرکز برگزار شد.

انتهای پیام/ م

کلینیک دیابت کودکان در مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس بوشهر افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.