مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به کشف ۵ هزار لیتر نفت سفید قاچاق در زنجان گفت: طبق آمار احصا شده میزان قاچاق سوخت در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۰ درصد افزایش یافته است.

کشف ۵ هزار لیتر نفت سفید قاچاق در زنجان/ قاچاق سوخت در زنجان ۵۰ درصد افزایش داشته استممیزی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان به خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،  از کشف ۵ هزار لیتر نفت سفید از یک دستگاه کامیون به صورت جاسازی شده خبر داد و اظهار کرد: این میزان سوخت قاچاق به مقصد تهران بارگیری شده بود که در عوارضی اتوبان زنجان - قزوین متوقف شد.

این مسئول، ارزش ریالی این میزان سوخت قاچاق را ۲۰۰ میلیون ریال اعلام و تصریح کرد:پرونده‌ای در همین زمینه در شعبه ویژه قاچاق ارز و کالا تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد.

ممیزی ادامه داد: شعبه رسیدگی کننده بر اساس محتویات موجود در پرونده، استعلامات صورت گرفته و اظهارات متهم، تخلف را محرز دانست و متخلف مطابق قانون مبارزه با قاچاق کالا علاوه بر ضبط محموله قاچاق به نفع دولت به میزان ۲۴۱ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان همچنین با اشاره به اینکه میزان قاچاق سوخت در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۰ درصد افزایش یافته است افزود: قاچاق کالا و سوخت ضربه مهلکی به بدنه کشور وارد می‌کند و باید با جدیت با این پدیده مقابله کرد،
 
انتهای پیام/ن
 
 

کشف سوخت قاچاق در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.