مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از آغاز پیش فروش بلیط‌های نوروزی مازندران از ۱۲ اسفند خبر داد.

محمدزاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه پیش فروش بلیط‌های مسافری از ۱۲ اسفند ماه صورت می‌گیرد، گفت: شهروندان می‌توانند از طریق مراجعه به درگاه‌های فروش بلیط اینترنتی استان www.mazandsafar.ir و کشوری www.payaneh.ir و نیز از طریق سایت‌های اختصاصی شرکت‌های حمل و نقل مسافری نسبت به تهیه بلیط به مقاصد مورد نظر اقدام کنند.

وی با بیان اینکه امیدواریم هموطنان سفر خوب و برنامه ریزی شده‌ای داشته باشند ، افزود: مردم میتوانند از ۱۲ تا ۲۵ اسفند بصورت غیر حضوری و از ۲۵ بصورت حضوری نسبت به تهیه بلیط اقدام کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با بیان اینکه مشکلی برای جابجایی مسافران نوروزی وجود ندارد، گفت:۷ هزار و ۵۰۰ دستگاه اعم از اتوبوس مینی بوس و سواری برای جابجایی مسافران پیش بینی شده است که در این بین ناوگان اتوبوسی تحت شبکه هستند که از استان‌های مجاور نیز برای جابجایی مسافران مازندران استفاده می‌شود.

وی افزود: سامانه‌های پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۴۳ برای دریافت هر گونه پیشنهاد و انتقاد از عملکرد شرکت‌های مسافربری برای ارائه بهتر خدمات در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/آ

۱۲ اسفند خبر آغاز پیش فروش بلیط‌های نوروزی

برچسب ها: نوروز ، هنرهای تجسمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.