صفحه منتسب به سردار قاسم سلیمانی ویدئویی از صحبت‌های فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران درباره زکریای شهید را منتشر کرد.

فیلم دیده نشده در صفحه سردار سلیمانی درباره قتل زکریای شهید +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دقایقی پیش صفحه رسمی سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اینستاگرام، ویدئویی را از صحبت‌های سردار درباره قتل «زکریا بدر علی الجابر» کودک 7 ساله سعودی منتشر کرد.

سردار سلیمانی در این ویدئو به نظام‌های نامشروع موجود در منطقه اشاره کرده و می‌گوید که هیچ یک از اصول انسانی حقوق بشر که غرب از آن دم می‌زند در منطقه رعایت نمی‌شود. قتل تکان‌دهنده کودک هفت ساله در برابر چشمان مادرش در مدینه حاکی از همین مساله است. به راه انداختن نسل‌کشی علیه کودکان یمن، جنایت علیه شیعیان، حمایت از تروریست‌های تکفیری منطقه همانند قتل خاشقچی نیز از دیگر موارد نقض حقوق بشر توسط آل سعود محسوب  می‌شود که علی‌رغم عضویت عربستان در سازمان ملل، بر هیچ یک از اصول کنوانسیون‌های بین‌المللی پایبند نبوده است.

در ادامه بخشی از ویدئوی منتشر شده در صفحه منتسب به سردار سلیمانی را در خصوص این موضوع مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۰۹ اسفند ۱۳۹۹
هیچ حکومتی روی خون استوارنخاهد بود به زودی ال سعود تقاص پس خواهند داد وبا ذلت وننگی به زباله دان تاریخ سپرده خواهند شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۱۵ اسفند ۱۳۹۷
بن سلمان و شاه سعودی بدانند انتقام زکریا و دیگر شیعیان عربستان را خواهیم گرفت
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۲:۱۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
دست انتقام خداوند جل جلاله بالاترین و قدرتمندترین دستهاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
زنده باشی سردار عزیز
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۲:۰۷ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
ننگ و مرگ و هزاران هزاران هزار درد مرض لاعلاج و بلیات آسمانی و زمینی همراه با خاری و خفت و ذلت و رسوایی و خسارات جانی و مالی بیشمار بر ابلیس ملعون اهل جهنم و لشکریان شیاطین جن و انسش همچون پایتخت شیاطین بزرگ آمریکای غاصب و تروریست و جنایتکار و جمیع هوادارانش و همپیمانانش و کارگذارانش و جیرخوارانش در سر تا سر کره زمین باد . و روز به روز انشاءالله خداوند جل جلاله بر عظمت و اقتدار و شکوه و عزت و آبرو و قدرت و ثروت و پیشرفت از هر لحاظ در حد اعلا و علم و دانش و ایمان به خداوند جل جلاله و تقوای الهی بر همه امت مستضعفین متحد و یکپارچه حزب الله جهان اسلام ناب محمدی ص بی افزاید. ولسلام و صلوات . التماس دعا . اللهم عجل لولیک الفرج و العافیت و النصر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
کاش یکم اقتدار و شرافت این بزرگ مرد در برخی از مدیران رده بالای اقتصادی ما بود و بجای بهانه جویی درد مردم رو التیام میدادند
آخرین اخبار