اعلام نتایج سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی " مدهامتان " در ارومیه

اسامی برگزیدگان مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» ویژه اعضای کانون‌های مساجد آذربایجان غربی اعلام شد.

حجت الاسلام اباذر بیگی مدیرکل کانون مساجد آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، گفت: براساس رای داوران در مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی " مدهامتان " ۹ نفر از خواهران و برادران به عنوان برگزیده انتخاب شدند.
 
حجت الاسلام بیگی افزود: سارا علیپور و آیدین صومی در رشته قرائت ترتیل، مریم مکائیلی و عماد سرخ روی در رشته جزء ۳۰، رعنا شکوهی اقدم و سینا طلائی در رشته حفظ کل، مائده حیدری و علی حسینی در رشته قرائت تحقیق به عنوان نفر اول و سجاد علیپور در رشته قرائت تحقیق به عنوان نفر دوم، از شهرستان‌های ارومیه، میاندوآب، بوکان، خوی و تکاب برگزیده شدند.
 
وی اضافه کرد: برگزیدگان مذکور برای شرکت در مرحله کشوری که در مشهد برگزار می‌گردد؛ اعزام خواهند شد.
 
حجت الاسلام بیگی بیان کرد: در این دوره از مسابقات علاوه بر برگزیدگان ذکر شده ۹ اثر قرآنی نیز به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شدند، که از این آثار ۳ اثر نقاشی با مفاهیم قرآن و نماز، ۳ اثر در زمینه قرائت تقلیدی و ۳ اثر در زمینه اذان می‌باشد.
 
مدیرکل کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان در ادامه گفت: نفرات برگزیده و شایسته تقدیر روز پنج شنبه همزمان با سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در مراسمی تجلیل خواهند شد.
 
انتهای پیام/م
 

نتایج سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی " مدهامتان "اعلام شد

برچسب ها: قرآن ، ائمه اطهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.