علیرضا زاکانی با انتشار پستی در حساب کاربری توییتر خود نسبت به تصمیم جدید مجلس در خصوص کوپنی شدن اقلام اساسی در سال بعد واکنش نشان داد.

واکنش علیرضا زاکانی به تصمیم مجلس در کوپنی شدن اقلام اساسیبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا زاکانی مسئول مرکز اندیشه و همفکری راهبردی سازمان بسیج مستضعفین و نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی  در واکنش به تصمیم جدید مجلس شورای اسلامی در خصوص کوپنی شدن کالاهای اساسی واکنش نشان داد.


بیشتر بخوانید: #کوپن| قرار بود به عقب برنگردیم، به کوپن دهه ۶۰ برگشتیم!


او در صفحه شخصی توییتر خود پستی را با هشتگ #کوپنی به اشتراک گذاشت و با بیان کرد که این تصمیمات حداقل اقدامات لازم برای صیانت عموم مردم از کمبودها و گرانی کالاهای اساسی است.

زاکانی در توییتر خود نوشت:

" از تصمیمات خوب ⁧ مجلس⁩ افزایش چهارصد هزار تومانی برای همه ⁧ کارمندان⁩ و ⁧ بازنشستگان⁩ دولت و موافقت با ⁧ کوپنی⁩ شدن کالاهای اساسی است. این تصمیمات کف اقدامات لازم برای صیانت عموم ⁧ مردم⁩ از کمبودها و گرانی کالاهای اساسی بوده و با نزدیکتر کردن دریافتی حقوق ها، به رعایت ⁧ عدالت⁩ نزدیکتر است. "

واکنش علیرضا زاکانی به تصمیم مجلس در کوپنی شدن اقلام اساسی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرج
۱۲:۱۵ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
باسلام خدمت سروران بجای ارائه محصولات کوپنی بهتر است که یارانه ی آنها به حساب واریز بشود زیرا یارانه پرداختی بغیر از حساب ملت تماما نوعی فساد و حیف و میل بیت المال است ولاغیر ممکن است به بعضی از دوستان بر بخورد چون منفعت شخصی دارند ولی واقعیت را بایستی بپذیریم که تورم از این بیشتر نمی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
بهترین راه کار بالا بردن ارزش پول ملی و مبارزه با فساد باور کنید نتیجه عالی می دهد و نظام جمهوری اسلامی برای همیشه پایدار خواهد بود. انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
به شرط اجرای سریع آن....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
درود بر زاکانی
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۰۹ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
از تصمیمات خوب دیگه افزایش حقوق کارگر ها نیز خواهد بود.

اگه بتونن .
Iran (Islamic Republic of)
یک بازنشسته
۰۱:۰۵ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
انصافا هم کمی خیال ملت کمی آسوده شد .
آخرین اخبار