میخائیل امیلیانوف، نماینده پارلمان روسیه گفت آمریکا با حمایت از رهبر مخالفان ونزوئلا و راه اندازی ائتلاف تغییر قدرت حاکمه در این کشور به دنبال مداخله مستقیم در امور داخلی ونزوئلا است.

نماینده روس: آمریکایی‌ها در صحنه سیاسی ونزوئلا بازنده شده اندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اسپوتنیک، میخائیل امیلیانوف، نماینده پارلمان روسیه گفت آمریکا با حمایت از خوان گوایدو، رهبر مخالفان ونزوئلا و راه اندازی ائتلاف تغییر قدرت حاکمه در ونزوئلا به دنبال زمینه سازی برای مداخله مستقیم در امور داخلی این کشور است.

نماینده مجلس روسیه به اسپوتنیک گفت: «این یک گام تازه در چارچوب مداخله در امور داخلی ونزوئلا است. آمریکا هنجارشکنی می‌کند، زیرا فهمیده است که روش‌های قدرت نرم کارآمدی ندارد و به همین دلیل امور را به سمت یک مداخله مستقیم آشکار پیش می‌برد.»

جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا گفته است واشنگتن برای تغییر قدرت در ونزوئلا خواستار تشکیل یک ائتلاف است. سناتور روس اولگ موروسوف عقیده دارد اگر آمریکا به دنبال تشکیل یک ائتلاف به منظور زمینه سازی تهاجم جمعی به ونزوئلا است، در بازی سیاسی بازنده است.

آمریکا امید دارد متحدانش به واسطه نزدیکی‌ها و همبستگی میان خودشان، با هم تشکیل ائتلاف دهند.

این سناتور می‌گوید سوال این است که آمریکا به چه قیمتی حاضر است نیکلاس مادورو را سرنگون کند. آمریکا تاکنون چیزی به دست نیاورده است. آمریکایی‌ها در صحنه سیاسی بازنده شده اند، زیرا مادورو تکان نخورده و ارتش نیز به وی پشت نکرده است و اکثریت مردم از وی حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار