رئیس دفتر نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های استان مرکزی گفت: تبدیل زبان فارسی به زبان علم در دنیا ظرف چند سال آینده اجتناب ناپذیر است.

رئیس دفتر نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های استان مرکزی؛ به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،حجت السلام ایمانی مقدم رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های استان مرکزی در نشست مشترک دانشگاهیان و مسئولین ادارات و نهاد‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی شهرستان زرندیه گفت: تولید علم و تبدیل شدن زبان فارسی به زبان علم در دنیا در ظرف چند سال آینده، امری اجتناب ناپذیر میباشد چرا که در بعضی از کشور‌های دنیا شاهد آموزش زبان فارسی در دانشگا ههای آنان هستیم.

حجت السلام مهدی ایمانی مقدم رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های استان مرکزی در نشست مشترک دانشگاهیان و مسئولین ادارات و نهاد‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی شهرستان زرندیه گفت: تولید علم و تبدیل شدن زبان فارسی به زبان علم در دنیا در ظرف چند سال آینده، امری اجتناب ناپذیر میباشد چرا که در بعضی از کشور‌های دنیا شاهد آموزش زبان فارسی در دانشگا ههای آنان هستیم.

حجت السلام ایمانی مقدم با بیان اینکه دستاورد‌های کلان انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف بی نظیر بوده است افزود: در طول انقلاب هر جا به روحیه جهادی و انقلابی تکیه کردیم دستاورد‌های بسیار خوبی بدست آوردیم.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب هم به اهمیت روحیه و مدیریت جهادی اشاره فرموده اند اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی پس از انقلاب اسلامی، مولود و از رویش‌های انقلاب بوده و هدف آن تربیت نیرو‌های متعهد و متخصص است.

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های استان مرکزی نیرو‌های دانشگاه آزاد اسلامی در خدمت مردم و نظام مشغول هستند و این خدمت در سایه علم و تقوی هر روز رو به گسترش و تولید علم در کشور شده است.

نشست مشترک دانشگاهیان و مسئولان ادارات و نهاد‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی شهرستان زرندیه با حضور حضرت حجت السلام ایمانی مقدم رئیس محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان مرکزی و رحیمی رییس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی برگزار شد.

در این نشست نقش آفرینی موثرتر دانشگاه آزاد اسلامی زرندیه در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی و اجتماعی موردبحث و بررسی قرار گرفت و ضمن بیان مسائل و چالش‌ها راهکار‌ها ارائه شد.

انتهای پیام / ج

سخنان رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های استان مرکزی در زرندیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.