نماینده مجلس شوای اسلامی نسبت به اتفاقات این چند روز اخیر در فوتبال واکنش تندی نشان داد.

علی رضا سلیمی نماینده مجلس شورای اسلامی پیرامون مصاحبه رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و لقب شهرستانی دادن به بازیکنان فوتبال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: ما همه شهرستانی هستیم و خود آقای حسن زاده رئیس کمیته انضباطی هم کمی به عقب برگردد شهرستانی است، اصلا شهرستانی ها هستند که تهران را بزرگ کردند، اما ملاک برتری دیار و آبادی نیست.

وی ادامه داد: بازیکنی که با پول مردم به جایگاهی رسیده حالا فکر می کند از همه برتر است و با سرعت غیر مجاز می رود، از مامور هم فیلم می گیرد و فکر می کند از همه برتر است و این اتفاق در لایه هایی از مسئولان و فرزندانشان وجود دارد.

سلیمی افزود: ملاک برتری افراد در دین ما تقوای آنهاست و من توصیه می کنم به قوانین انسانی احترام بگذارند و باید قبول کنند که دیگران هم می فهمند و باید به حقوق انسانی احترام بگذارند، رئیس کمیته اخلاق یا بازیکن فوتبال ندارد، ملاک برتری تقواست و شهر و دیار معنایی ندارد.


بیشتر بخوانید:

واکنش بازیکنان استقلال به اظهارات رئیس کمیته انضباطی

پرسپولیس - پاختاکور؛ ازبک‌ها روی گسل آزادی در انتظار زلزله‌ی سرخ/ الدحیل - استقلال؛ ارتش آبی با رهبری شفر آماده حماسه‌سازی در قطر

احتمال تعویق دیدار استقلال و نفت مسجد سلیمان

فتح الله زاده: رفتار مجیدی در قبال مامور راهنمایی و رانندگی درست نبود


انتهای پیام/

واکنش نماینده مجلس شورای اسلامی به اظهارات حسن زاده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
وريا غفوري مردمي ترين بازيكن ايران
آخرین اخبار