مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: بیش از ۳ هزار مورد خدمات مسکن برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) در استان ارائه شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،سهندی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی در جمع خبرنگاران گفت:امسال  ۳ هزار و  ۵۳۰ مورد خدمات مسکن  برای مددجویان تحت پوشش این نهاد ارائه شده است که ۳ هزار مورد در زمینه تعمیرات کلی و ۵۳۰ مورد در زمینه احداث است.
 
وی افزود:در زمینه ساخت مسکن ۱۸۰ مورد آن در مناطق شهری و بقیه در روستا‌های استان می‌باشد که تا پایان سال جاری به مددجویان تحویل داده می شوند.
 
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان آذربایجان غربی افزود:در مجموع برای این واحد‌های مسکونی ۲۲ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.
 
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان افزود: در حال حاضر ۴ هزار ۶۰۰ مددجوی نیازمند مسکن در استان را داریم که یک هزار ۸۰۰ مددجو ساکن شهر هستند و مابقی  در روستا‌ها ساکن هستند .
 
سهندی افزود:در سال ۹۸ ،اولویت کمیته امداد امام (ره) استان احداث مسکن برای خانواده‌های دارای  ۲ فرزند یتیم ومددجویان فاقد مسکن در روستا‌ها می‌باشدکه تلاش خواهد شد با حمایت خیرین و حامیان ایتام تا پایان سال ۹۸ این دسته از افرادصاحب خانه شوند.
 
رضایی مدیر کمیته امداد امام (ره) چالدران گفت: در طول سال جاری تعداد ۲۴ واحد مسکونی در شهرستان چالدران برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) این شهرستان احداث شده است که از این تعداد ۱۵ واحد آن با همکاری سپاه شهرستان و ۹ واحد آن با اعتبارات کمیته امداد امام (ره) احداث شده است.
 
وی افزود:در مجموع برای ساخت این واحد‌های مسکونی بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

بر اساس پیش بینی‌های به عمل آمده در طول ۳ سال آینده تمامی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) استان که فاقد مسکن مناسب هستند صاحب مسکن مناسب خواهد شد.
 
انتهای پیام/م

 

سفرمدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی به چالدران

برچسب ها: مسکن ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.