پرونده ی تور بین المللی دوچرخه سواری ولایت در کرمان با قهرمانی میزبان بسته شد.

حسین اسلامی، رییس هیئت دوچرخه سواری استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: تور بین المللی دوچرخه سواری ولایت طی ۴ مرحله با حضور تیم‌های داخلی و نمایندگانی از کشور‌های عراق، پاکستان، اردن، آذربایجان و یمن ۱۱ تا ۱۴ اسفند جاری به میزبانی کرمان برگزار شد.

وی با اعلام اینکه در مرحله ی نخست این تور، دوچرخه سواران، محور هفت باغ کرمان به مسافت ۴۴ کیلومتر را رکاب زدند، افزود: در پایان این مرحله و در رشته ی تایم تریل تیمی، شهرداری کرمان با زمان ۵۶:۳۲:۵۱ بر سکوی نخست ایستاد و تیم‌های آذربایجان با زمان ۵۷:۱۸:۱۶ و عراق با زمان ۵۷:۲۱:۷۱ در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

اسلامی تصریح کرد: پیراهن طلایی نیز به علی لبیب و پیراهن منطقه (بهترین ورزشکار این دوره) به طا‌ها صادقی اهدا شد.

وی یادآور شد: در مرحله‌ی دوم این رقابت‌ها نیز روز یکشنبه ۱۲ اسفند جاری دوچرخه سوران حرکت خود را از مقابل اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان به مسافت ٩٨کیلومتر برگزار کردند که در پایان عبیدا ندال از اردن، کیارش نادری از اصفهان و داوود محمد آبادی از خراسان رضوی عناوین اول تا سوم رقابت‌ها را از آن خود کردند.

رییس هیئت دوچرخه سواری استان کرمان بیان داشت: همچنین پیراهن سفید به علیرضا رمضانی (بهترین دوچرخه سوار استان)، پیراهن طلایی به مسعود خاکی از تیم شهرداری کرمان (بهترین بازیکن از نظر زمانی)، پیراهن امتیازی (سبز) به علی لبیب از تیم شهرداری کرمان و پیراهن کوهستان (سفید قرمز ـ. بهترین بازیکن بخش کوهستان) هم به عبیدا ندال از اردن اهدا شد.

اسلامی افزود: در مرحله سوم تور بین المللی دوچرخه سواری ولایت کرمان دوچرخه سواران مسیر پارک جنگلی پردیسان قائم، مسجد صاحب الزمان (عج) و گلزار شهدا به مسافت ٥٦ کیلومتر را پیمودند که در نهایت، عبیدا ندال از اردن، مسعود خاکی از شهرداری کرمان و باقریوف از جمهوری آذربایجان مقام های اول تا سوم را تصاحب کردند.

رییس هیئت دوچرخه سواری استان کرمان تصریح کرد: امروز در مرحله چهارم و پایانی این تور، دوچرخه سوران مسیر ماهان ـ کرمان و ماهان ـ باغ شاهزاده را رکاب زدند که در پایان، آیدین بامراد از صنعت مس کرمان، عماد محمدی از خراسان رضوی و عباس الزیادی از عراق به ترتیب در سکوهای اول تا سوم ایستادند.

اسلامی با اعلام اینکه در مجموع امتیازی مسعود خاکی از شهرداری اول شد، یادآور شد: در مجموع تیمی نیز تیم های شهرداری کرمان، اصفهان و اردن در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند.

وی افزود: در مجموع انفرادی هم مسعود خاکی از شهرداری کرمان، عبید انوال از اردن و علیرضا رمضانی از شهرداری کرمان عناوین اول تا سوم را تصاحب کردند.

دومین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ولایت، ۱۱ تا ۱۴ اسفند جاری به میزبانی کرمان برگزار شد.

 انتهای پیام/ب

پایان روز چهارم تور بین المللی دوچرخه سواری ولایت در کرمان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار