نائب رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: نتیجه گیری در بخش والیبال بانوان نیاز به صرف وقت و برنامه ریزی دارد، نمی‌توانیم در مدتی کوتاه معجزه کنیم.

حرمت السادات زبردست نائب رئیس فدراسیون والیبال ایران در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: این جزء خاصیت ورزش است و ما نمی‌توانیم در مدتی کوتاه بدون صرف وقت، هزینه و برنامه ریزی معجزه‌ای در والیبال بانوان ایران انجام دهیم. برای نتیجه گیری در مسابقات پیش رو برنامه اردو‌های تیم ملی بانوان را تنظیم کرده ایم.

آدم‌های فنی در والیبال ایران زیاد هستند

وی تصریح کرد: اشخاص فنی زیادی در والیبال ایران حضور دارند، اما قرار نیست که ما همه‌ی این افراد را در کنار تیم ملی قرار دهیم، هر چند تمامی مربیان والیبال ما توانمند هستند و برای پیشرفت والیبال ایران از جایگاهی که اکنون دارد تلاش می‌کنند، اما ما باید طبق قانون رفتار می‌کنیم.

مهرگان از قبل برای والیبال بانوان برنامه ریزی داشته است

زبردست افزود: جواد مهرگان که به عنوان مشاور فنی تیم ملی والیبال بزرگسالان بانوان ایران مشغول به ادامه فعالیت خود است از لحاظ فنی، روحی و روانی بازیکنان خانم تیم ایران را می‌شناسد و می‌تواند شخص بسیار تاثیر گذاری در حوزه والیبال بانوان باشد.

نمی‌توان عملکرد گذشته مهرگان را ملاک قرار داد

وی خاطر نشان کرد: مهرگان از یک سال پیش در کنار تیم ملی والیبال بانوان بوده است و برنامه ریزی‌هایی در این خصوص تیم ملی داشته است که در سال گذشته از جمله این که توانسته در تیم بانوان ایران جوان گرایی کند به همین دلیل ما نباید در وسط راه نتایج او را ملاک ارزیابی قرار دهیم، چون برنامه‌های او برای والیبال بانوان هنوز ادامه دارد.

ما فقط به قانوان عمل می‌کنیم

زبردست در پایان افزود: هیچ جای دنیا برای انتخاب مربی از بازیکنان نظر نمی‌گیرند و ما هم با توجه به اقتضای رشته ورزشی والیبال مطابق با قانون رفتار می‌کنیم و کادر فنی حال حاضر تیم والیبال بانوان با برنامه ریزی قبلی تعیین مشخص شده است و در آینده اصحاب رسانه را در جریان روند کار و اردو‌های تیم ملی بانوان قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/

اظهارات زبرداست درباره وضعیت والیبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار