نمایشگاه عکس به رنگِ رشت فردا در نگارخانه فرهنگ گیلان گشایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، قاسم مصفا، مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: نمایشگاه عکس به رنگِ رشت کاری از افسانه چهره سا از فردا در نگارخانه فرهنگ گیلان دایر می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه شامل ١٦ عکس با موضوع شهر رشت در ابعاد ٥٠ در ٧٠ سانتیمتر به صورت رنگی در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: در قاب نخست نمایشگاه عکس «به رنگِ رشت» آمده است: در این سال ها، دغدغه من به تصویر کشیدن رشت بود، نه آنچنان که اغراق شود، بلکه به همان اندازه که زیباست، من رشت را قدم به قدم نفس کشیده ام، کوچه پس کوچه هاى این شهر را زندگى کرده ام، و از دریچه ى. لنز دوربین، هر آنچه که به دلم نشست "به رنگ رشت" ثبت کرده ام.

قاسم مصفا افزود: "به رنگِ رشت" عنوان نخستین نمایشگاه انفرادى و کتاب عکس این هنرمند است که حاصل تلاش‌های چند ساله این عکاس در قالب مستند به نمایش در آمده است.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه از ١٦ تا ٢٠ اسفند در دو نوبت صبح و عصر در نگارخانه فرهنگ گیلان پذیرای علاقمندان به هنر عکاسی خواهد بود.

 

انتهای پیام/م.ع

گشایش نمایشگاه به رنگِ رشت در نگارخانه خانه فرهنگ گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.