نمایشگاه میدانی عکس انقلاب اسلامی به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، با نصب تصاویری از دوران باشکوه انقلاب در میادین و خیابان‌های اصلی شهر رشت برپا شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سید امیر مصباح، معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: نمایشگاه میدانی عکس انقلاب اسلامی، یکی از بخش‌های جشنواره فرهنگی هنری انقلاب اسلامی - استان محسوب می‌شود که به همت این اداره‌کل و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در حال برگزاری است.

وی افزود: عکس‌هایی که در نمایشگاه میدانی انقلاب اسلامی در رشت به نمایش گذاشته شده‌اند، برای استفاده همگان به صورت نمایشگاه مجازی در صفحه اختصاصی جشنواره در تارنمای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز بارگزاری شده است.

معاون امور هنری و سینمایی ارشاد گیلان با اشاره به جشنواره فرهنگی هنری انقلاب اسلامی - استان گیلان تصریح کرد: این جشنواره با هدف بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران و پاسداشت و انتقال فرهنگ انقلابی به نسل حاضر در بخش‌های قرآنی، موسیقی، فیلم، نماهنگ، عکس، شعر، پوستر، شب‌های خاطره، تکریم خانواده‌های شهدای انقلاب و بخش شهرستانی تا اسفند ماه امسال در گیلان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

برپایی نمایشگاه میدانی عکس انقلاب اسلامی در میادین و خیابان‌های اصلی شهر رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.