دبیر اجرایی ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت:نوروز امسال هزار و ۱۸۱ کلاس درس در مدارس استان آماده اسکان مسافران است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،مهدی نژاد دبیر اجرایی ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت:نوروز امسال هزار و ۱۸۱ کلاس درس در مدارس استان آماده اسکان مسافران است. 

وی افزود:این کلاس‌ها در قالب ۱۴ پایگاه اسکان و ۱۷۵ مدرسه ساماندهی و مجهز شده است.

مهدی نژاد با بیان اینکه ۴۱۲ عامل اجرایی برای اسکان و راهنمایی مسافران نوروزی در مدارس، فعال خواهند بود، گفت: بر اساس مصوبه اولیه وزارت آموزش و پرورش کلاس‌های درس از ۲۸ اسفند تا ۱۲ فروردین پذیرای مسافران نوروزی هستند.

دبیر اجرایی ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به اینکه کلاس‌های آماده شده، در قالب ۳ نوع ویژه، الف و ب ساماندهی شده اند ،افزود: یخچال، تلویزیون، تختخواب، پتو و ملحفه از امکانات کلاس‌های ویژه است و کلاس‌های الف نیز همه این امکانات به جز تختخواب را دارند.

وی گفت:کلاس‌های نوع ب نیز دارای پتو، ملحفه، تلویزیون و یخچال مشترک در راهروی مدرسه هستند.

مهدی نژاد افزود:هزینه اقامت در کلاس‌های نوع ویژه برای یک شب ۳۳ هزار و ۶۰۰ تومان، کلاس‌های نوع الف ۲۹ هزار و ۴۰۰ تومان و کلاس‌های نوع ب برای هر شب ۲۱ هزار و ۶۰۰ تومان است.

دبیر اجرایی ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش استان اظهار کرد: نام نویسی اینترنتی برای اسکان در کلاس‌های درس تا ۲۳ اسفند ادامه دارد.

وی بیان کرد: پیش بینی پیک موتوری هدایت مهمان ها، تهیه بروشور و بنر راهنمایی، آماده سازی نمازخانه‌ها و سالن‌های ورزشی مدارس و تجهیز اردوگاه‌های استان از دیگر اقداماتی است که آموزش و پرورش خراسان جنوبی برای پذیرایی از مسافران نوروزی انجام می‌دهد.

انتهای پیام/غ

نام نویسی اینترنتی اسکان در کلاس‌های درس تا ۲۳ اسفند

برچسب ها: نوروز ، فرهنگیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.