عضو سابق نیروی دریایی آمریکا در ادامه مداخله‌جویی‌های مقامات کشورش مدعی شد تحولات ونزوئلا پایانی «خونین» خواهد داشت.

هشدار قاتل بن لادن درباره ونزوئلا: تحولات کاراکاس پایانی خونین خواهد داشتبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، «رابرت اونیل» عضو سابق نیروی دریایی آمریکا، برای تحولات اخیر ونزوئلا پیامد‌های مرگباری پیش‌بینی کرد!

اونیل کسی است که ادعا کرده در سال ۲۰۱۴ به سمت بن لادن شلیک کرده و او را کشته است.

او در گفتگو با فاکس بیزنس مدعی شد: «خیلی تمایل دارم که ببینم این تحولات به شیوه غیرخشونت‌آمیز پایان می‌یابد. اما فکر می‌کنم پایانی خونبار برای مادورو در پیش است». 

این اظهارات اونیل پس از آن مطرح می‌شود که نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا، مخالفان این کشور و مقامات آمریکایی را متهم کرد که درصدد آغاز جنگی هستند تا منابع طبیعی این کشور را به تاراج ببرند. مادورو روز گذشته (چهارشنبه) گفت: ونزوئلا در حال حاضر با «قوی‌ترین امپریالیسم در ۲۰۰ سال گذشته» و همچنین «بزرگترین خشونت سیاسی، اقتصادی و دیپلماتیک» روبه‌رو است. او در ادامه تاکید کرد «هیچ کس و هیچ چیز نمی‌تواند صلح را در این کشور نابود کند».

رئیس‌جمهور ونزوئلا در حساب توئیتری خود نیز نوشت: آن‌ها می‌خواهند منابع طبیعی ما را غارت کنند. َآن‌ها می‌خواهند جنگ نفتی به راه بیندازند تا به وطن ما یورش بیاورند و بر ما حکومت کنند.

در روز‌های اخیر، خوان گوایدو، سرکرده مخالفان، پس نقض رای دادگاه عالی ونزوئلا مبنی بر ممنوعیت خروج از کشور و سفر به چند کشور همسایه به ونزوئلا بازگشته است. مادورو در این خصوص گفت: گوایدو که حالا احتمالا با مجازات ۳۰ سال زندان روبه‌رو است، باید محاکمه شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۲۲:۵۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۷
اگر میگویند در انتخابات تقلبی شده .چرا موقعی از اتحادیه اورپا برای نظارت انتخابات دعوت کردند .نرفتند .چونکه اگر میرفتند .الان حرفی برای زور گیری نداشتند
Canada
ناشناس
۲۲:۵۵ ۱۶ اسفند ۱۳۹۷
به اسم ازادی و حقوق بشر به کشور ها که تحت حکومت شان نیستند .حمله میکنند .
Canada
ناشناس
۲۲:۴۳ ۱۶ اسفند ۱۳۹۷
بی عدالتی و دروع .فتنه .دینا را در بر گرفته .به عرش خدا رسیده .تمام این سازمان ها را پول اداره میکند .هر جا پول بیاد .بطرف اون میروند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۱۶ اسفند ۱۳۹۷
زنده باد مادرو
Iran (Islamic Republic of)
مصمم
۱۶:۲۱ ۱۶ اسفند ۱۳۹۷
واقعاً دنیا گرفتار چه بلای عظیمی شده با این سازمانهای بین المللی به اصطلاح حقوق بشری ووو که در روز روشن و جلو چشم مردم جهان دولت آمریکا که حامی دیکتاتورترین و خون ریزترین رژیم های جهان است به بهانة حمایت از مردم ونزوئلا ، دولت قانونی و منتخب آنها را تهدید می کند و تلاش می کند از طریق زور یک فرد سرسپردة غیر مسئول را جانشین دولت قانونی کند و همة سازمانهای بین المللی از سازمان ملل گرفته تا کمیتة حقوق بشر وووو هم ساکت شدند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۱۶ اسفند ۱۳۹۷
چین و روسیه باید سریعا حسابی کمک مردمی بفرستن وگرنه امریکا از شرایط حسابی به نفع خودش استفاده میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۷
چرا تو فرانسه که مردم تظاهرات میکنند میگن مکرون. استعفاء بده کسی حرفی نمیزنه ولی تو ونزوئلا باید انتخابات بشه. مگر باهم فرق دارند مردم هرجایی باید به خواست دیگران احترام بزار رای آورده اگه. همین گوایدو پیروز انتخابات میشد. تظاهرات میکردن استعفاء.
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۴:۴۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۷
اگه این مادورو انسان خوبیه پس چرا با انتخابات ازاد با نظارت بین المللی موافت نمیکنه وقائله را ختم به خیر نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۱۶ اسفند ۱۳۹۷
مادورو منتخب مردم وبا ارای بالایی هم انتخاب شده این که نمیشه تا یکی رو مردم انتخاب میکنند که امریکا مخالفش بزارن کنار ودوباره انتخابات کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۱۶ اسفند ۱۳۹۷
پس چرا با این همه ثروت ک مادورو میگه مردم اونجا توو فلاکت زندگی میکنن و تورم چندصد درصدی دارن
United States of America
ناشناس
۱۴:۴۰ ۱۶ اسفند ۱۳۹۷
متاسفانه روسیه و چین احترامی به مردم ونزوئلا قائل نشدند و کرامات انسانی را زیر سوال بردند و به خواسته مردم در مورد برگزاری انتخابات زود هنگام نه گفتند مسوول تمام بدبختی مردم ونزوئلا هستند خداوند تبارک و تعالی به انسان حق انتخاب و آزاد زیستن را داده هیچ قدرتی نمی تواند به خواسته مردم ونزوئلا نه بگوید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۷
مادورو منتخب مردم وهمه چی باید تابع قانون باشه وامریکا حق نداره در امور داخلی ونزوئلا دخالت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۱۶ اسفند ۱۳۹۷
دمت گرم. دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۱۶ اسفند ۱۳۹۷
البته ما فقط به خداوند و الطاف او که ملت خودمان هم از الطاف الهی است ؛ حمایت ما از مردم و دولت ونزوئلا هم به خاطر دفاع از حقوق بشر است
آخرین اخبار